اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اردبیل:

امنیت انتخابات بدون خدشه خاص برقرار است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: امنیت انتخابات در مرحله دوم به مانند مرحله اول بدون خدشه و خدعه‌ای خاص برقرار است.

امنیت انتخابات بدون خدشه خاص برقرار است

سیروس اسماعیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: نیروی انتظامی برقرارکننده نظم و امنیت در پای صندوق آراست و صیانت از صندوق‌های رای وظیفه ذاتی نیروی انتظامی است به طوری که نیروهای ما با لباس فرم و گاه به شکل لباس شخصی امنیت شعب اخذ رای را تامین می‌کنند.

وی نیروی انتظامی را یکی از پایه‌های برقراری امنیت توصیف کرد و بیان داشت: اگر همراهی مردم را در این مسیر شاهد نباشیم به یقین دچار اختلال در امر امنیت پایدار شعب اخذ رای خواهیم بود به همین خاطر براساس ظرفیت هر شعبه نیروی مورد نظر برای برقراری امنیت را تامین کرده‌ایم.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: در این روز علاوه بر تامین امنیت شعب اخذ رای با توجه به تعطیلات و تردد مردم و انجام سفرهای مختلف پلیس راهور و راه استان با تقویت نیروهای خود سعی کرده است تردد سهل را زمینه‌ساز شده و امنیت واقعی را در روز پر ترافیک جمعه برقرار کند به طوری که پلیس در آماده‌باش صددرصد و کامل است.

اسماعیل‌پور در ادامه سخنان خود تجمع هواداران و حامیان کاندیداها را در شعب اخذ رای غیرقانونی خواند و افزود: ما از هواخواهان کاندیداها انتظار داریم قبل از هرگونه اعلام نتیجه از اقدامات احساسی و به هم زننده آرامش جامعه پرهیز کنند چرا که نیروی انتظامی به شدت با قانون شکنان برخورد می‌کند.

وی راه‌اندازی هرگونه تجمع، برپایی مجالس شکرگزاری، فراخوان غیرقانونی و راه‌اندازی کارناوال‌های شادی را ممنوع اعلام کرد و گفت: اگر مجوزی نیز در این زمینه صادر شود با درخواست شورای تامین خواهد بود و ما در این زمینه امنیت و آرامش لازم را برقرار می‌کنیم.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اردبیل در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: ضرورت دارد از هرگونه التهاب و تشویش اذهان عمومی در عرصه انتخابات جلوگیری شود و آرامش بیشتر در حوزه‌های انتخابیه و ساعات پایانی انتخابات برقرار گردد.

اسماعیل‌پور در پایان سخنان خود تصریح کرد: نیروی انتظامی با عمل به وظیفه ذاتی خود حرکتی فراقانونی نخواهد داشت و ما یقین داریم که مردم متدین اردبیل به مانند مرحله اول بدون کوچکترین چالش این مرحله از انتخابات را نیز با صحت و سلامت سپری می‌کنند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول