اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودبار:

خلأ امنیت در منطقه جنوب کرمان احساس می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار رودبار بزرگ‌ترین خلأ منطقه جنوب کرمان را امنیت ذکر ‌‌کرد و گفت: با تقویت مراکز امنیتی و اجرای سیاست‌های تشویقی برای مأمورانی که در این منطقه خدمت می‌کنند، می‌توان، امنیت را ارتقا داد.

خلأ امنیت در منطقه جنوب کرمان احساس می‌شود

الیاس بازگیر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رودبار اظهار داشت: تدوین سند راهبردی توسعه جنوب کرمان مشکلات عظیمی از این منطقه را برطرف می‌کند.

وی با تأکید بر ایجاد ضمانت اجرای قوی برای مفاد این سند افزود: همچنین با یک برنامه زمانبندی مشخص پروژه‌های این سند سریع‌تر عملیاتی می‌شوند.

بازگیر تصریح کرد: با توجه به ضعفی که مردم جنوب کرمان در مشارکت در عرصه‌های مختلف دارند، باید نهادهای مردم‌نهاد در این منطقه تقویت شود.

وی ابراز داشت: از آنجا که در منطقه جنوب کرمان نیروی انسانی کافی و متخصص وجود ندارد، پروژه‌های منطقه جنبه اجرایی پیدا نمی‌کنند.

بازگیر بیان داشت: توسعه و تقویت مدرسه‌های خاص می‌تواند، زمینه‌ساز پرورش نیروی متخصص و توانمند باشد.

فرماندار رودبار گفت: همچنین با کیفیت‌بخشی به مراکز آموزش عالی و فنی و حرفه‌ای این ضعف منطقه در راستای تأمین نیروی انسانی متخصص برطرف می‌شود.

بازگیر بزرگ‌ترین خلأ منطقه جنوب کرمان را امنیت ذکر و خاطرنشان کرد: با تقویت مراکز امنیتی و اجرای سیاست‌های تشویقی برای مأمورانی که در این منطقه خدمت می‌کنند، می‌توان، امنیت را ارتقا داد.

وی اذعان داشت: با توجه به فقر فرهنگی و اجتماعی منطقه جنوب کرمان باید در طرح راهبردی توسعه این منطقه توجه ویژه‌ای به این بخش صورت گیرد.

بازگیر تصریح کرد: در بخش زیست‌محیطی نیز در زمینه تثبیت شن‌های روان باید در سند مذکور چاره‌اندیشی و تدبیر اساسی اندیشیده شود.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول