اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گردهمایی جبهه متحد اصولگرایان در شهرستان ری‌ـ 2

رهبر: استقلال ری موضوعی امنیتی برای کل تهران است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با استقلال ری گفت: استقلال ری موضوعی امنیتی برای کل تهران است.

رهبر: استقلال ری موضوعی امنیتی برای کل تهران است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، فاطمه رهبر شامگاه چهارشنبه در گردهمایی جبهه متحد اصولگرایان در شهرستان ری که در حسینیه پیروان شهدای کربلا برگزار شد، تحقق برنامه پنجم توسعه را از مهم‌ترین برنامه‌های مجلس آینده دانست و گفت: مجلس آینده اگر بتواند 70 درصد برنامه پنجم توسعه را تحقق بخشد، بهترین مجلس است.

نامگذاری امسال شاه‌کلیدی بود از سوی مقام معظم رهبری

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» اظهار داشت: نامگذاری امسال شاه‌کلیدی بود که مقام معظم رهبری دادند و در روز کارگر رهبر معظم انقلاب خودشان به دیدار کارگران رفتند و نشان دادند که باید به تولید و کار و کارگر ایرانی توجه داشته باشیم و ما تصویب کردیم که از نامگذاری امسال حمایت می‌کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: هدف ما شایسته سالاری است و ما به دنبال افراط و تفریط نیستیم.

قرار است فرمانداری ری ویژه شود

رهبر در ارتباط با استقلال ری خاطرنشان کرد: استقلال ری چند وقت است که در بین نمایندگان تهران مطرح است و این بحث موضوعی امنیتی برای کل تهران است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در فتنه 88 در ری مسئله‌ای نداشتیم، بیان کرد: در فتنه 88 ما مسئله فتنه را در ری نداشتیم چون خانواده‌های مومن و متدین هستند که نظام را دوست دارند و اهل فتنه نبودند.

وی با بیان اینکه استقلال ری کمی به تعویق افتاده‌ است، عنوان کرد: ولی قرار است فرمانداری ری ویژه شود و در دستور کار نمایندگان مجلس است.

افرادی که مجلس را نشناختند قول‌های واهی می‌دهند

رهبر با اشاره به ویژگی‌های نمایندگان مجلس گفت: کسی که قول‌های واهی می‌دهد یا مجلس را نشناخته و یا مردم را و من به هیچکس قول الکی نمی‌دهم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دو دوره نماینده مردم غیور تهران است، افزود: در ایام حضورم در مجلس عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بودم و قبل از حضور در مجلس نیز یک مدیر فرهنگی بوده و به عنوان مدیر نمونه شناخته شدم.

فاطمه رهبر در پایان با بیان اینکه همه کارهایمان در مقابل مردان مساوی است، بیان کرد: در این دوره بیشترین مصوبات انتخاب را پیرامون بانوان داشتیم.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول