اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه هنری استان کردستان خبرداد

انتشار فراخوان طراحی سردرب سینما بهمن سنندج

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه هنری استان کردستان از انتشار فراخوان طراحی سردرب سینما بهمن سنندج خبرداد.

انتشار فراخوان طراحی سردرب سینما بهمن سنندج

امین مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با توجه به مساعدت‌های استاندار کردستان، حوزه هنری مرکز و موسسه سینما شهر در تأمین بودجه لازم اتمام پروژه بازسازی سینما بهمن سنندج به زودی شاهد افتتاح مجدد این مکان فرهنگی وهنری خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور طرح سردرب این سینما در قالب مسابقه‌ای با عنوان سینما بهمن سنندج به مسابقه گذاشته شده است.

سرپرست حوزه هنری استان کردستان ضمن دعوت از اساتید، هنرمندان، طراحان گرافیک، دانشجویان و علاقمندان برای شرکت در این جشنواره اضافه کرد: طرح سینما  باید بر اصول اساسی، سادگی، زیبایی و گویایی استوار باشد و هنرمندان در طرح‌های ارائه شده باید از پرداختن به کلیشه‌های رایج پرهیز کنند.

به گفته مرادی، طرح‌های ارسالی باید بیانگر فعالیت‌ها، ماموریت‌ها و اهداف مکان فرهنگی باشد و تا حد امکان به ویژگی‌های سینما توجه شود.

وی با بیان اینکه طرح باید با تغییر اندازه و استفاده در بخش‌های مختلف ساختار خود را حفظ کرده و قابلیت اجرا با متریـال‌های(مواد) مختلف را داشته باشد، تصریح کرد: ذکر شناسنامه هر عنصر طرح ضروری و باید مورد توجه علاقمندان به شرکت در این مسابقه قرار گیرد.

به گفته سرپرست حوزه هنری استان کردستان، هر طراح می‌تواند حداکثر 3 طرح ارائه کند و طرح‌های ارسالی به طراحان عودت داده نمی‌شود.

مرادی اضافه کرد: حق استفاده مادی و معنوی از آ ثار ارسالی حتی آثار پذیرفته نشده توسط حوزه هنری  محفوظ است و حوزه هنری مجاز به ویرایش این آثار خواهد بود.

وی توجه به قابلیت اجرایی نمودن طرح با وجود متریال‌های موجود در کشور و نگهداری آسان و استقامت و دوام طرحها پس از تولید را الزامی خواند و گفت: هیئت داوران حوزه هنری استان کردستان از میان طرح‌های رسیده یک طرح را به عنوان طرح برگزیده انتخاب خواهند کرد.

سرپرست حوزه هنری استان کردستان مهلت ارسال آثار را تا پایان وقت اداری پنجشنبه14 اردیبهشت ماه سال‌جاری اعلام کرد و گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به پست الکترونیکی sanandajnews@yahoo.com و یا به آدرس سنندج خ فلسطین، روبروی فرمانداری حوزه هنری استان کردستان  ارسال کنند.

مرادی در پایان با بیان اینکه به تمامی شرکت کنندگان در این مسابقه لوح سپاس اهدا می‌شود، تصریح کرد: به نفرات اول تا سوم نیز هدایایی نفیس نقدی اعطا می‌شود.

انتهای پیام/س10/3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول