اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حوزه هنری همدان:

تکمیل سینما فلسطین در گرو اختصاص بودجه تکمیلی است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی - هنری حوزه هنری استان همدان گفت: تکمیل و اتمام بازسازی سینما فلسطین در گرو تأمین بودجه تکمیلی از سوی استانداری است.

تکمیل سینما فلسطین در گرو اختصاص بودجه تکمیلی است

تیمور آقامحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: سینما فلسطین یکی از سینماهای واقع شده در مرکز شهر از سال 88 در دست بازسازی است که امسال با اختصاص بودجه تکمیلی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: برای تکمیل سینما فلسطین بودجه تکمیلی 500 میلیون تومان مورد نیاز است که اگر این اعتبار اختصاص یابد، سینما تکمیل شده و به عنوان یکی از مراکز فرهنگی قابل دسترس در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

معاون فرهنگی- هنری حوزه هنری استان همدان بیان داشت: بودجه تکمیلی سینما فلسطین از سوی استانداری باید اختصاص یابد که در جلساتی که برگزار شد، استانداری قول‌هایی مبنی بر اختصاص بودجه داده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سینما فلسطین نمود کارهای فرهنگی مرکز استان به شمار می‌رود، باید از این وضعیت خارج شود و امیدواریم که با پرداخت سریع این مبلغ شاهد بهره‌برداری از این سینما باشیم.

آقامحمدی با بیان اینکه همه کارهای عمرانی سینما اجرا شده، گفت: از کارهای باقی مانده سینما، تنها ساخت دکور و زیباسازی آن مانده که این موارد منتظر تزریق بودجه تکمیلی هستند.

وی اضافه کرد: در بازسازی سینما دو سالن با ظرفیت هر کدام 200 نفری ایجاد شده است، که سالن دوم برای برنامه‌های فرهنگی مد نظر قرار است.

معاون فرهنگی- هنری حوزه هنری استان همدان اذعان داشت: این سینما پس از بازسازی چهره استاندارد و مناسب به خود گرفته به طوری که جلوه خوب، صدای دالبی، کیفیت بالا، دکور زیبا و سالن‌های استاندارد از خصوصیت‌های جدید سینما فلسطین به شمار می‌رود.

این مسئول در پایان از بهره‌برداری سینما فلسطین در چند ماه اخیر خبر داد و متذکر شد: با توجه به اینکه قرار است بودجه تکمیلی سینما فلسطین در چند ماه آینده پرداخت شود، سینما امسال و در چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول