اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رضوانشهر خبر داد

آمادگی 93 شعبه اخذ رای رضوانشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار رضوانشهر از آمادگی 93 شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات این شهرستان خبر داد.

آمادگی 93 شعبه اخذ رای رضوانشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، احمد بامداد پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از شعبه‌های اخذ رای این شهرستان اظهار کرد: برای دریافت آرای مردم 93 صندوق تعبیه شده که 13 صندوق اخذ رای سیار بوده و در پره سر و رضوانشهر مستقر است.

وی، با بیان اینکه حضور مردم رضوانشهر از ساعات اولیه رای‌گیری چشمگیری است، افزود: با توجه به فصل کوچ و کشاورزی، مردم با شور و هیجان خاصی پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و آرای خود را به صندوق می‌اندازند.

فرماندار رضوانشهر، شرایط امنیتی انتخابات این شهرستان را خوب توصیف کرد و گفت: اعضای اجرایی انتخابات تمام تلاش خود را برای بهتر برگزاری انتخابات سالم به‌کار گرفته‌اند.

وی، نظارت استاندار گیلان بر نحوه برگزاری انتخابات را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: استاندار گیلان بر نحوه شرایط برگزاری انتخابات نظارت کرده و تاکید بر بی‌طرفی اعضای هیئت اجرایی در صندوق‌های رای دارد.

بامداد، قانون‌مداری فرمانداران و هیئت‌های اجرایی و تعامل با یکدیگر را از نکات مورد تاکید استاندار گیلان بیان کرد و یادآور شد: در برگزاری انتخابات رضوانشهر هیچ مشکل وجود ندارد و انتخابات در کمال آرامش در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول