اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی فرمانداری بروجرد:

در دور دوم انتخابات بروجرد 208 شعبه اخذ رأی دایر می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی فرمانداری بروجرد گفت: برای انتخابات دور دوم 208 شعبه اخذ رأی برای این شهرستان در نظر گرفته شده است.

در دور دوم انتخابات بروجرد 208 شعبه اخذ رأی دایر می‌شود

بیژن داوودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد اظهار داشت: 176 شعبه اخذ رأی در شهر بروجرد و روستاهای اطراف، 37 شعبه در حوزه فرعی اشترینان و روستاهای اطراف آن برای رأی‌گیری آماده هستند.

وی بیان کرد: برای روند بهتر رأی‌گیری در بروجرد تعداد 16 شعبه اخذ رأی به خواهران بروجرد اختصاص داده شده است.

معاون سیاسی فرمانداری بروجرد اظهار داشت: در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی بیش از 4 هزار نفر کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند.

وی اضافه کرد: تاکنون در بروجرد روند تبلیغات انتخابات به خوبی سپری شده است و به لطف خداوند و همراهی و هم‌دلی عوامل اجرایی، کاندیداها و هواداران آنها و مردم فهیم شهرستان بروجرد دور دوم انتخابات در بروجرد به خوبی برگزار می‌شود.

داوودی با توجه به رأی‌اولی‌ها در این انتخابات تصریح کرد: افرادی که متولد 15 اردیبهشت 73 می‌باشند، می‌توانند به عنوان رأی‌اولی در این انتخابات شرکت کنند.

وی تصریح کرد: افرادی که واجد شرایط رأی دادن هستند، می‌توانند جزو رأی‌اولی‌ها در این انتخابات شرکت کنند و در تعیین سرنوشت کشور سهیم باشند.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول