اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد

برگزاری 91 همایش ورزشی همزمان با سوم خرداد در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان از برگزاری 91 همایش ورزشی همزمان با سوم خرداد در استان زنجان خبر داد.

برگزاری 91 همایش ورزشی همزمان با سوم خرداد در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محبوب محمودزاده سه‌شنبه ‌شب در جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد اظهار کرد: همزمان با سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه‌ها و همایش‌های مختلفی در سطح استان زنجان از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اداره‌کل ورزش و جوانان نقش خود را در قالب اجرای برنامه‌های مختلف برای گرامیداشت سوم خرداد ایفا می‌کند، تصریح کرد: این اداره‌کل آمادگی خود را برای اجرای برنامه‌های ورزشی با مشارکت ارگان‌های مختلف در این روز را اعلام می‌کند.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان از افتتاح 11 پروژه ورزشی در استان زنجان همزمان با سوم خرداد خبر داد و افزود: این پروژه‌ها در روستاها و شهرهای زنجان افتتاح می‌شوند.

وی با اشاره افتتاح خانه کشتی ابهر همزمان با سوم خرداد ادامه داد: سالن هاکی و هندبال شهر زنجان و چمن مصنوعی آزادگان زنجان همزمان با سوم خرداد افتتاح می‌شوند.

محمود زاده از افتتاح دو باب سالن تنیس در زنجان خبر داد و گفت: هفت پروژه روستایی نیز در ماهنشان و خدابنده به بهره‌برداری می‌رسند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان نیز در ادامه این جلسه بر ضرورت اعلام پروژه‌های عمرانی و طرح‌های سرمایه‌گذاری شهرهای مختلف استان تاکید کرد و افزود: همه دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها تا 15 اردیبهشت ماه سال جاری باید نسبت به اعلام پروژه‌های خود برای افتتاح یا کلنگ‌زنی در سوم خرداد اقدام کنند.

سعید عباسی با بیان اینکه طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی همزمان با سوم خرداد در استان زنجان کلنگ‌زنی و یا افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید پروژه‌های خود را به ستاد اعلام کنند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول