اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

تصادف رانندگی در محور قروه ـ همدان دو کشته برجای گذاشت

خبرگزاری فارس: در یک سانحه رانندگی در محور قروه به همدان 2 سرنشین یک دستگاه خودرو سواری پراید جان باختند.

تصادف رانندگی در محور قروه ـ همدان دو کشته برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، در این حادثه که صبح امروز در کیلومتر 12 جاده قروه  ـ همدان بین یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه خودرو آمیکو روی داد، راننده و سرنشین خودرو پراید در دم جان باختند.

حسین چراغی فرمانده انتظامی منطقه قروه علت این حادثه را انحراف به چپ خودرو پراید و نبود راه فرار برای خودرو سنگین عنوان کرد.

این حادثه دومین حادثه رانندگی است که در طول سال جاری در این محور رخ می‌دهد که متاسفانه طی این 2 فقره حادثه رانندگی 8 نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند.

پیش از این فرماندار قروه نسبت به افزایش آمار تلفات جاده‌ای در این شهرستان و به ویژه در محور قروه - همدان هشدار داده بود و خواستار تسریع در عملیات اجرایی این بزرگراه به طول 30.5 کیلومتر شده بود.

گفتنی است طرح احداث بزرگراه قروه به همدان که عملیات اجرایی آن از سال 1380 آغاز شده است در حال حاضر تنها 12 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که بر اساس اعلام وزیر راه و شهرسازی باید تا پایان شهریورماه امسال به پایان برسد.

محمدرضا رحیمی معاون اول ریاست جمهوری هم در سفری که بهمن ماه سال گذشته به قروه داشت از این محور به عنوان قتلگاه نام برده بود و خواستار اجرای سریع‌تر بزرگراه قروه به همدان شده بود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول