اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال امید کشور

ارم‌کیش قم در گام نخست حریف شهرداری رشت شد

خبرگزاری فارس: مدیر تیم فوتسال ارم‌کیش قم گفت: ارم‌کیش قم در روز نخست مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور برابر شهرداری رشت به میدان خواهد رفت.

ارم‌کیش قم در گام نخست حریف شهرداری رشت شد

ناصر شریفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور از پانزدهم اردیبهشت ماه با شرکت شش تیم مدعی حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتی در کرمان آغاز می‌شود و طی آن تیم فوتسال امید ارم‌کیش قم در گام نخست برابر یکی از تیم‌های مدعی این رقابت‌ها به میدان می‌رود.

وی اضافه کرد: حریفان سرسختی در گروه دوم مرحله مقدماتی با ارم‌کیش قم هم‌گروه هستند که یکی از آنها شهرداری رشت است که در روز نخست با این تیم بازی خواهیم کرد و امیدوارم با نمایش خوب بازیکنان با انگیزه و آینده‌دار خود به پیروزی برسیم.

مدیر تیم فوتسال ارم‌کیش قم افزود: به خوبی می‌دانیم که تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره با تمام توان گام به مسابقات خواهند گذاشت اما فوتسالیست‌های ارم‌کیش قم نیز از هر نظر برای ارائه بازی بسیار خوب خود در این رقابت‌ها آماده هستند.

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که با عبور از سد شهرداری رشت آغاز خوبی در لیگ داشته باشیم بیان کرد: کادر فنی تیم ملی امید فوتسال کشورمان نیز این رقابت‌ها را با دقت زیر نظر می‌گیرند و قطعا بازیکنان تمام تیم‌ها از جمله ارم‌کیش قم برای بروز تمام توانایی‌های خود انگیزه زیادی خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد: در روز دوم مسابقات با تیم راه ساری بازی داریم، تیمی که قطعا با تماشای بازی آنها مقابل مقاومت کرمان شناخت کافی از آن نزد بازیکنان و کادر فنی تیم ما ایجاد خواهد شد و سعی می‌کنیم در این بازی حساس با کسب پیروزی و سه امتیاز میدان را ترک کنیم تا در جمع مدعیان باشیم.

مدیر تیم فوتسال ارم‌کیش قم عنوان داشت: در حال حاضر جمعی از بهترین بازیکنان فوتسال قم در ترکیب تیم فوتسال امید ارم‌کیش حضور دارند.

ارم‌کیش قم در این گروه با تیم‌های مقاومت کرمان، صنایع گیتی پسند اصفهان، شهرداری رشت، راه‌سازی و فرش آراء مشهد هم‌گروه است و در پایان دو تیم راهی مرحله بعد لیگ دسته اول فوتسال امیدهای کشور خواهند شد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول