اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای‌عالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران:

استفاده از تمام ظرفیت‌ها از وظایف شورای‌عالی فرهنگی شهرداری است

خبرگزاری فارس: دبیر شورای‌عالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران با اشاره به وظایف این شورا گفت: استفاده از تمام ظرفیت‌ها از جمله وظایف شورای‌عالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران است.

استفاده از تمام ظرفیت‌ها از وظایف شورای‌عالی فرهنگی شهرداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سیدرضا مصطفوی ساعتی پیش در نشست شورای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی جنوب تهران که با حضور اعضای شورا برگزار شد، اظهار داشت: فلسفه اصلی تشکیل شورای فرهنگی و اجتماعی در شهرداری تهران، ایجاد یکپارچگی در مدیریت فرهنگی است.

دبیر در ارتباط با وظایف شورای شهر گفت: بررسی وضعیت فرهنگی‌ ـ اجتماعی کلانشهر تهران، اتخاذ سیاستگذاری براساس وضعیت فرهنگی و اجتماعی ترسیم شده، ارائه طرح و عملیاتی شدن آن پس از تایید، هماهنگی بین اجزا و دستگاه‌ها، استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود و گزارش‌گیری از آن چیزی که تصمیم‌گیری کرده یا اهمیت دارد، از جمله وظایف این شوراست که این چرخه فعالیت شورای فرهنگی در سطح شهرداری تهران، مناطق و نواحی پیاده می‌شود.

سید احمد صفوی نیز طی سخنانی با تاکید بر اهمیت شوراها تاکید کرد: در راستای مجموعه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران که بسیار هم مورد تاکید مدیریت ارشد شهری است بستر مناسب را برای تصمیم‌سازی‌ها فراهم آورده و بهبود فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و اثرگذاری بیشتری را داشته باشد.

شهردار منطقه 15 عنوان کرد: در این راستا با بهره گیری از فکر افراد صاحب‌نظر در بحث‌های فرهنگی می‌توان برغنای تصمیم‌ها و بسترهای آن افزود و مطابق با آن انتظارات را نیز بالا برد.

وی در ادامه با اشاره به تغییر رویکرد شهرداری از سازمان خدماتی به نهاد اجتماعی گفت: علاوه براینکه سازمان ما یک سازمان فرهنگی می‌شود باید تمام مجموعه‌ها و عناصر آن در بخش‌های مختلف نیز به نوعی فرهنگی باشند تا سازمان مطابق با اهداف تعیین شده فرهنگی و اجتماعی پیش رود که این سیاست و رویکرد ویژه شهرداری است.

صفوی در پایان پخش اذان در نقاط مختلف منطقه، نصب پرچم به عنوان یک نماد ملی و میهنی نظام اسلامی، احداث مناره‌های مساجد و... را از جمله اقدامات این منطقه خواند و به استمرار جلسات شورای فرهنگی و همچنین بهره‌گیری از نظرات اندیشمندان در این زمینه تاکید کرد.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول