اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار محلات:

شهرداری نهادی اجتماعی فرهنگی است

خبرگزاری فارس: شهردار محلات گفت: تغییر نگرش شهرداری از سازمان خدماتی به نهادی اجتماعی فرهنگی اولویت مهم این شهرداری در سال تولید ملی است.

شهرداری نهادی اجتماعی فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک جلال آقارضایی ظهر امروز در نشست مسئولان چهار شهر دلیجان، محلات، نیمور و نراق اظهار داشت: شهرداری به دنبال این است تا با اقداماتی فرهنگی و اجتماعی زمینه مشارکت شهروندان در برنامه‌های مختلف شهرداری را فراهم سازد.

وی تصریح کرد: بدون مشارکت مردم اجرای پروژه‌های عمرانی با موفقیت همراه نخواهد بود و این مشارکت مردم است که موجب عملکرد مطلوب شهرداری می‌شود.

شهردار محلات با اشاره به اجرای پروژه میدان امام(ره) توسط اداره راه و شهرسازی بیان داشت: سرعت‌بخشی به این پروژه با توجه به نقش بسیار مؤثری که در کاهش ترافیک دارد از ضروریات است که می‌طلبد اداره راه بر سرعت اجرای این پروژه بیفزاید.

آقارضایی همچنین خواستار توجه بیش از پیش مسئولان به بافت‌های فرسوده شد و خاطر نشان ساخت: شهرداری در نظر دارد با تخریب و نوسازی بافت‌های فرسوده جلوه زیباتری به شهر ببخشد که اجرای این مهم نیازمند حمایت‌های مالی مسئولان استانی است.

وی از برنامه‌ریزی به منظور ساخت پارک مشترک بانوان با همکاری مسئولان شهرهای دلیجان، نراق، نیمور و محلات خبر داد و گفت: امید می‌رود نماینده مردم در مجلس بتواند با جذب اعتبارات مناسب زمینه تحقق این مهم را فراهم سازد.

شهردار محلات سرعت‌بخشی به اجرای پروژه سرچشمه محلات را از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری در سال جاری عنوان کرد.

گفتنی است در این نشست نماینده مردم دلیجان و محلات، فرمانداران دو شهر دلیجان و محلات، شهرداران و اعضای شورای اسلامی چهار شهر حضور داشتند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول