اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان یزد:

60 میلیارد ریال برای احداث مسکن مددجویان یزد هزینه شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: تاکنون 60 میلیارد ریال برای احداث مسکن مددجویان این نهاد هزینه شده است.

60 میلیارد ریال برای احداث مسکن مددجویان یزد هزینه شد
حمید نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: تا پایان امسال 563 واحد مسکونی توسط کمیته امداد استان یزد تکمیل می‌شود و در نقاط مختلف استان به مددجویان واجد شرایط واگذار می‌شود.
وی افزود: این تعداد واحد مسکونی از تعهدات سفر مقام معظم رهبری به استان یزد است که هم‌اکنون از پیشرفت 95 درصدی برخوردار است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال تکمیل و آماده واگذاری شود.
نصیری خاطرنشان کرد: تاکنون بالغ بر 60 میلیارد ریال برای احداث این منازل مسکونی هزینه شده است و با صرف 2 میلیارد و 157 میلیون ریال دیگر این واحدها تکمیل و قابل بهره‌برداری خواهد بود.
وی هم‌چنین از ادامه تکمیل 207 واحد مسکونی مربوط به تعهدات دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان یزد خبر داد و بیان کرد: برای احداث واحدهای یاد شده نیز تاکنون مبلغ 15 میلیارد و 400 میلیون ریال هزینه شده است.
نصیری میزان پیشرفت این واحدهای مسکونی را نیز 70 درصد اعلام کرد و یادآور شد: این واحدها با اختصاص مبلغ 8 میلیارد ریال تکمیل و به مددجویان زیر پوشش واگذار می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیگر پروژه‌های عمرانی کمیته امداد در استان یزد ادامه داد: احداث کانون فرهنگی در شهرستان‌های میبد و خاتم نیز 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال برای احداث این کانون‌ها اختصاص یافته است.
نصیری خاطرنشان کرد: در حال حاضر مبلغ 4 میلیارد و 100 میلیون ریال آن هزینه شده است.
وی بیان کرد: در 9 ماه نخست سال‌جاری در زمینه احداث فضای جانبی منازل مددجویی شامل حصارکشی، حمام و سرویس‌های بهداشتی، کمک به تکمیل و به‌سازی منازل مددجویان ساکن روستاها نیز مبلغی بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه شده است.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول