اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر

مسکن مهر مددجویان کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: پروژه‌های یک‌هزار و 240 واحدی مسکن مهر واقع در شهرک سجادیه شهر کرمانشاه و مسکن مهر شهرستان‌های صحنه و کنگاور که مختص مددجویان بهزیستی است، در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

مسکن مهر مددجویان کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد
عبدالرضا میرزاییان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: در ایام‌الله دهه مبارک فجر مدیریت، پرسنل و مددجویان اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه مزار شهدای این شهر را گلباران و عطرافشانی می‌کنند.

وی ادامه داد: از تاریخ 12 بهمن تا 22 بهمن‌ ماه ارائه خدمات کلینیکی و مشاوره‌ای رایگان به عموم مردم استان کرمانشاه انجام می‌گیرد.

میرزاییان افزود: در ایام دهه مبارک فجر مسئولان بهزیستی استان کرمانشاه با حضور در منزل مددجویان از آنها عیادت می‌کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در راستای گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ادارات بهزیستی استان کرمانشاه به عکس‌ها و تصاویر دوران انقلاب مزین شده و در مکاتبات اداری نیز شعارهای دهه فجر درج می‌شود.

وی گفت: برنامه دیگر اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، افتتاح پروژه‌های عمرانی برای افزایش سطح رفاه افراد زیر پوشش این اداره کل است که از آن جمله می‌توان به افتتاح پروژه‌های یک‌هزار و 240 واحدی مسکن مهر واقع در شهرک سجادیه شهر کرمانشاه و مسکن مهر شهرستان‌های صحنه و کنگاور اشاره کرد.

میرزاییان تأیید کرد: در ایام دهه فجر برنامه‌های ورزشی مثل کوهنوردی خواهران و برادران و راهپیمایی توسط کودکان مهدهای کودک استان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش فرهنگی نیز مسابقات احکام با محوریت انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد؛ همچنین در مراسمی ویژه از فرزندان نخبه مددجویان سازمان بهزیستی تجلیل به عمل می‌آید و از دیگر برنامه‌های فرهنگی حضور پرسنل اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه در نماز عبادی، سیاسی جمعه است.

این مقام مسئول یادآور شد؛ همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اعضای بهزیستی استان کرمانشاه و مددجویان در کنار دیگر اقشار مردم حضور گسترده‌ای در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن خواهند داشت.

انتهای پیام/م20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول