اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی خبر داد

افتتاح 7 هزار مسکن مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی گفت: 7 هزار باب مسکن روستایی برای مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی افتتاح می‌شود.

افتتاح 7 هزار مسکن مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی
جلال حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این تعداد واحد روستایی دهه فجر امسال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مدد جویان کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی تحویل داده می‌شود.
وی از افتتاح 364 باب مسکن مهر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برای مددجویان استان در شهرهای زیر 25 هزار نفر خبر داد و تصریح کرد: افتتاح طرح‌های هادی روستایی، افتتاح سالن ورزشی در مناطق محروم استان و مرمت و بهسازی حمام و واحدهای مسکونی مددجویان از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر برای مددجویان استان است.
این مسئول بابیان اینکه در برنامه‌های اجرایی گرامیداشت دهه فجر تلاش شده از کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی کمیته امداد استان بهره بگیریم، خاطرنشان کرد: اسفاده از ظرفیت تشکل‌ها را در برنامه‌های دهه فجر در برنامه داریم.
حسین‌زاده به برنامه‌های فرهنگی این کمیته در دهه فجر اشاره کرد و گفت: 100 برنامه فرهنگی برای مددجویان و افراد زیر پوشش کمیته امداد استان در دهه فجر اجرایی می‌شود که مهمترین آنها شامل همایش دانش‌آموزی و دانشجویی، تجلیل از برترین‌های این کمیته، تجلیل از زنان سرپرست خانوار، توزیع کالا و ارزاق و امکانات لازم در بین خانوار زیر پوشش و اهدای جهاز برای نوعروسان زیر پوشش این کمیته است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: از 100 برنامه که توسط کمیته امداد در دهه فجر اجرا می‌شود 22 برنامه به عنوان برنامه شاخص مطرح شده است که از این 22 برنامه فقط چهار برنامه مختص مرکز استان و مابقی در تمام شهرهای آذربایجان غربی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول