اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد آمل خبر داد:

ساخت مسکن مددجویان امداد توسط خیران آملی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل گفت: خیرین آملی ساخت سه واحد مسکونی مددجویان زیر حمایت این اداره در آمل را برعهده گرفتند.

ساخت مسکن مددجویان امداد توسط خیران آملی
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، ظهر امروز فرماندار آمل، مسئولان سازمان‌های مردم نهاد این شهرستان در جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری از پایگاه مرکزی این اداره در آمل بازدید کردند.
فرماندار آمل در حاشیه بازدید از چگونگی استقبال مردم در جشن مهر در انتظار مهر کمیته امداد گفت: با استقرار کمیته امداد در کشور بسیاری از گره‌های زندگی محرومان، افراد بی‌سرپرست و نیازمندان جامعه بازگشایی شد.
یدالله اکبرزاده خاطرنشان کرد: مردم ما نوع‌دوست هستند و برای انجام کار خیر و کمک به نیازمندان از یکدیگر سبقت می‌گیرند و این از نکات مثبت و ارزشمند جامعه اسلامی ایران است که باعث پیشرفت این کشور در عرصه‌های مختلف شده است.
وی تصریح کرد: باید همه دست به دست هم دهیم تا افراد نیازمند احتیاجات‌شان برطرف شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل نیز در حاشیه این بازدید اظهار داشت: کمیته امداد امام این شهرستان برای حمایت از افراد زیرمجموعه خود که زیر پوشش حمایتی این کمیته هستند گام‌های مهم و ارزنده‌ای برداشته است.
رمضان علیپور با اشاره به استقبال خوب مردم آمل در کمک به همنوعان خود یادآور شد: در آمل 35 پایگاه ثابت و پنج پایگاه سیار در جشن عاطفه‌ها که با آغاز مدارس هر ساله برگزار می‌شود، فعالیت دارند.
این مسئول با اشاره به اینکه این جشن از هفتم مهر آغاز شده است، تصریح کرد: در این ایام نیز 80 امدادگر با این نهاد انقلابی همکاری دارند.
وی با اعلام اینکه سال گذشته 180 میلیون در جشن عاطفه‌های این شهرستان جمع‌آوری شد، اذعان داشت: امسال نیز خیرین آملی ساخت سه واحد مسکونی مددجویان زیر حمایت این اداره در آمل را برعهده گرفتند و همچنین قول دادند در آینده‌ای نزدیک کلیدهای آن را به افراد مستحق تحویل دهند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول