اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی کرمان خبر داد

احداث 22 واحد مسکن برای مددجویان قلعه‌گنج

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: در سفر مقام معظم رهبری 176 مسکن ویژه مددجویان بهزیستی در جنوب استان تخصیص داده شده که در این شهرستان 22 واحد آن با پیشرفت 95 درصد در حال ساخت است.

احداث 22 واحد مسکن برای مددجویان قلعه‌گنج
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان رضا عباسی شامگاه یکشنبه در بازدید از شهرستان قلعه‌گنج با تشکر از پیگیری‌های مکرر و مستمر فرمانداری این منطقه در زمینه بهبود وضعیت مددجویان، اظهار داشت: در سفر مقام معظم رهبری 176 مسکن ویژه مددجویان بهزیستی در جنوب استان تخصیص داده شده که در این شهرستان 22 واحد آن با پیشرفت 95 درصد در حال ساخت است.
وی با اشاره به اینکه کارهای بسیار بزرگی در جنوب استان و همچنین شهرستان قلعه‌گنج انجام شده است، افزود: این امر جز با همکاری و اهتمام مدیران و مسئولان شهرستان با کارکنان اداره کل بهزیستی استان میسر نمی‌شود.
عباسی به آمار گذشته و حال اشاره کرد و افزود: آمار عملکرد این سازمان در دولت نهم و دهم در حوزه بهزیستی بسیار بالا است و حجم کاری در این مدت پیشرفت چشمگیری داشته است.
وی با تأکید بر برطرف کردن نیازها و مشکلات مردم ابراز داشت: باید به خواسته‌های به حق و نیازهای این قشر توجه ویژه‌ای توسط مسئولان صورت گیرد.
عباسی بیان داشت: در تأمین نیروهای اداری باید دستورات ویژه ریاست جمهوری در سفر چهارم اخذ شود و با نگاه ویژه‌ای به این مناطق به ویژه شهرستان قلعه‌گنج کمک شود.
وی با بیان اینکه این اداره برای رفع مشکل مردم منطقه سریعا نیازهای امور اداری آن را برطرف می‌کند، عنوان کرد: فارغ‌التحصیلان رشته روانشناسی شهرستان می‌توانند، نسبت به ایجاد و دریافت مجوز درمانگاه‌‌های روانشناسی، فیزیوتراپی و ترک اعتیاد اقدام کنند.
عباسی خاطرنشان کرد: در بحث مسکن و آورده متقاضی راهکارها و پیشنهادهای مناسب نشان از نگاه ویژه دولت عدالت‌گستر به مناطق محروم و افراد زیر پوشش این نهاد دارد.
وی گفت: ازدواج‌های فامیلی، مواد مخدر، محیط‌های اجتماعی، نزدیکی به مرزها و ... از عوامل بروز مشکلات فرهنگی و معلولیت‌های جسمانی است.
عباسی سیاست سازمان بهزیستی را پیشگیری ذکر کرد و گفت: اعتبارات فرهنگی در زمینه سلامت باید با برنامه جلو رفته و بر اساس آن تخصیص یابد.
به گزارش فارس، مدیرکل بهزیستی استان کرمان به همراه مسئولان شهرستان قلعه‌گنج از منازل مسکونی افراد زیر پوشش این نهاد، ساختمان اداری جدید و استیجاری پیشین اداره بهزیستی این شهرستان بازدید کرد.
انتهای پیام/غ10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول