اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

مشکل مسکن مددجویان لیرآب برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نهاد با همکاری سایر ادارات مشکلات مسکن مددجویان لیرآب را در شهر دیشموک برطرف می‌کند.

مشکل مسکن مددجویان لیرآب برطرف می‌شود
عبدالمجید فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به بازدید اخیر خود از مناطق محروم لیرآب دیشموک و قلعه رئیسی گفت: ساخت مسکن برای مردم این منطقه از اولویت‌های کاری و بسیار ضروری در این نهاد بوده که با رایزنی با سایر ادارات باید زمینه ساخت مسکن به‌ویژه در مناطق محروم فراهم شود.
مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: نداشتن زمین مناسب برای احداث مسکن در لیرآب از معضلات این بخش بوده که در حال برطرف کردن این مشکلات هستیم.
وی یادآور شد: کمیته امداد با همکاری بخشداری و مهیا کردن زمین برای مردم لیرآب دیشموک در حال رایزنی و بررسی طرح جا به جایی برخی روستاها بوده ولی این طرح در روستاها منوط به بررسی بیشتر و همکاری سایر ادارات است.
فرهادی تعداد زیادی از طرح‌های اشتغال و مسکن در دست ساخت مددجویان این دو بخش را بازدید و تاکید کرد: لازم است برای تسریع در امر مسکن و اشتغال که از سیاست‌های اصلی دولت بوده، تلاش مضاعفی صورت پذیرد.
وی، تامین مسکن مددجویان را بسیار مهم خواند و عنوان کرد: باید طوری عمل شود که با ساخت مسکن زمینه اشتغال آنان نیز فراهم شود.
فرهادی خاطرنشان کرد: استفاده از مسکن پیش‌ساخته در مناطقی چون لیراب دیشموک در دستور کار بوده که لازم است زمینه و بستر استفاده از این نوع مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول