اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از شب گذشته آغاز شد

خط کشی مستمر خیابان‌های شهر زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری زنجان گفت: خط کشی مستمر خیابان‌های شهر زنجان از شب گذشته آغاز شده است.

خط کشی مستمر خیابان‌های شهر زنجان

حسن‌رضا مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: همه تقاطع‌های شهر زنجان امسال هوشمند می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای فاز دوم تابلوهای راهنمای مسیر از میدان بسیج تا جهاد در شرف انعقاد قرارداد است، خاطرنشان کرد: خط کشی خیابان‌ها نیز از دیگر برنامه‌های اداره حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری زنجان در سال جاری محسوب می‌شود.

رئیس اداره حمل ‌و نقل و ترافیک شهرداری زنجان با بیان اینکه شرایط جوی یکی از مباحث و مسائل مهم در زمینه خط کشی خیابان‌ها به شمار می‌رود، اضافه کرد: برای کیفیت، ماندگاری و خشک شدن آسفالت باید حداقل دمای شهر زنجان بالای 12 درجه سانتی‌گراد باشد.

این مسئول به خریداری رنگ‌های مورد نظر برای رنگ‌آمیزی خیابان‌ها اشاره کرد و افزود: با توجه به افزایش قیمت رنگ شرکت‌های طرف قرارداد حاضر به ارسال رنگ‌ها قبل از واریز پول به حساب آنها نبودند.

مرادی با اشاره به اینکه سرعت‌گیرها در سال‌های گذشته به صورت پراکنده اجرا می‌شده، ادامه داد: اجرای سرعت‌گیرها امسال توسط خود شهرداری انجام می‌شود که استانداردهای لازم نیز در این راستا رعایت می‌شود.

وی همچنین به تهیه و نصب تابلوهای راهنمای مسیر در سال گذشته برای نخستین بار در شهر زنجان اشاره کرد و افزود: تهیه و نصب تابلوهای معابر در سطح کلان در همه شهرک‌ها نیز از دیگر اقدامات شهرداری زنجان در سال گذشته به شمار می‌رود.

رئیس اداره حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری زنجان با بیان اینکه بیش از 3 هزار مورد علائم ترافیکی در قالب‌های مختلف در شهر زنجان نصب شده، اذعان داشت: اجرای مصوبات شورای ترافیک نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری زنجان است.

وی خاطرنشان کرد: روبه‌روی همه مدارس شهر زنجان توسط شهرداری خط کشی شده است.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول