اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

ایران خط بطلان بر تئوری‌های دنیا کشید

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: ایران اسلامی خط بطلان بر تمام تئوری‌های پوچ دنیا کشید و مسیر تاریخ را دگرگون کرد.

ایران خط بطلان بر تئوری‌های دنیا کشید

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده در همایش بزرگ روحانیان شیعه و اهل تسنن آذربایجان غربی اظهار داشت: اتحاد و همدلی که در ایران اسلامی به واسطه اسلام به وجود آمده است قدرت پوشالی تمام قدرت‌های مستکبر جهان را به زانو کشانده است.

وی افزود: روحانیان شیعه و سنی با احساس مسئولیت و حساس‌تر از گذشته و با هوشیاری کامل، مسائل وحدت مسلمانان را دنبال کنند.

جلال‌زاده با بیان اینکه امروزه شاهد گسترش روزافزون استراتژی‌های تفرقه‌افکنانه‌ای در میان فرق اسلامی هستیم، تصریح کرد: روحانیان شیعه و سنی می‌توانند نقش مهمی در استحکام وحدت بین مسلمانان ایفا ‌کنند و باید با حساسیت بیشتری به این موضوع بپردازند.

وی خاطر نشان کرد: امروز دشمنان تمام تلاش خود را برای از بین بردن وحدت بین مسلمانان به کار گرفته و اتحاد و انسجام برادران شیعه و سنی را نشانه گرفته‌اند.

به گفته این مسئول نامگذاری هفته وحدت از سوی امام راحل (ره)، نشانه حکمت، دوراندیشی و آگاهی ایشان از نقش راهبردی، بی‌بدیل و کارگشای وحدت کلمه در پیشبرد اهداف اسلام است.

وعده الهی بدست ملت ایران تحقق یافته است و جهان آینده در مسیر اسلام قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی دوام انقلاب را بیمه کرده‌اند و رهنمودهای پیامبر اخلاق و ایمان حضرت محمد مصطفی(ص) است که سبب یکدلی، اتحاد و همبستگی کنونی جهان اسلام و بیداری ملل اسلامی در برابر طاغوت شده است.

استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: تبلیغ منش، رفتار و سیره نبوی وظیفه روحانیت به عنوان محور تداوم نظام و انقلاب است.

وی تصریح کرد: الگوسازی اخلاق نبوی و گسترش شعائر اسلامی به واسطه روحانیت در ایران اسلامی سبب شده است تا جوانان ایرانی به خودباوری و تلاش برسند و ظرفیت‌های بالای ایرانیان را به رخ جهانیان بکشند.

این مسئول ادامه داد: در آستانه یک همبستگی و اتحاد دیگر در یوم‌الله 22 بهمن هستیم که حضور در 33 راهپیمایی 22 بهمن و حماسه مردم در این روز به دنیا نشان داده است ایران اسلامی هرگز از آرمان‌های خود که همانا برائت جستن از مستکبران است دست نخواهد کشید.

وی در ادامه به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد: انتخابات امر مهمی در عرصه ملی و جهانی برای نظام است و علما باید در تبلیغ حضور و مشارکت گسترده مردم در این امر و فریضه الهی از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی گفت: هر رأی که به صنادیق رأی ریخته می‌شود رأی به نظام و اسلام است و این امر در اسفند ماه سال جاری بار دیگر رخ خواهد کرد.

انتهای پیام/خ۱۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول