اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مهر ماه امسال انجام شد؛

خط‌کشی 101 کیلومتر از محورهای سیستان‌و‌بلوچستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ایمنی و حریم راه‌های راه و ترابری سیستان و بلوچستان گفت: در مهر ماه امسال، 101 کیلومتر از محورهای حوزه راه ترابری سیستان‌و‌بلوچستان خط‌کشی شد.

خط‌کشی 101 کیلومتر از محورهای سیستان‌و‌بلوچستان
ذبیح‌الله میر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: به منظور انجام عملیات ایمن‌سازی محورها در مهر ماه امسال در محورهای شریانی به میزان 46.3 متر‌مربع، غیر شریانی، 31.5 متر‌مربع و در محورهای روستایی 164 مترمربع تابلوهای اطلاعاتی نصب شده است.
وی افزود: همچنین در محورهای شریانی سه عدد چراغ فلش چشمک زن نصب و 3 کیلومتر از این محورها خط‌کشی شده است.
رئیس اداره ایمنی و حریم راه‌های راه و ترابری سیستان و بلوچستان ادامه داد: نصب 194 متر سرعت‌گیر، استفاده از گاردریل و نیوجرسی در محورهای حوزه استحفاظی از دیگر اقدامات این اداره در مهر ماه امسال بوده است.
میر تصریح کرد: در تقاطع‌ها و آبادی‌های حوزه استحفاظی اداره کل راه و ترابری سیستان و بلوچستان نیز دو پروژه ساماندهی انجام شده است.
وی از نصب علائم راهنمایی و رانندگی از جمله تابلوهای اخباری، انتظامی، مسیرنما و... در محورهای سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: در محورهای شریانی هزار و 277 عدد، غیر شریانی، 987 عدد و در محورهای روستایی 821 عدد از این علائم نصب شده است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول