اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری بندرعباس عنوان کرد:

خط‌کشی تمام خیابان‌های بندرعباس/ایجاد 10 پل عابر پیاده جدید

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس گفت: تمام خیابان‌های سطح شهر بندرعباس خط‌کشی می‌شود.

خط‌کشی تمام خیابان‌های بندرعباس/ایجاد 10 پل عابر پیاده جدید
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، بهروز اکرمی ظهر امروز در سیصد و پانزدهمین جلسه شورای شهر در این راستا اظهار داشت: طرح خط‌کشی خیابان‌های شهر بندرعباس آغاز و هنوز به بافت مرکزی نرسیده اما به زودی این طرح به اتمام می‌رسد.
وی ادامه داد: 11 قرار داد ایجاد پل‌های برقی در سطح شهر با بخش خصوصی بسته شده است که نگه‌داری آن نیز به مدت 10 سال بر عهده همان شرکت است.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس ادامه داد: در راستای نگهداری و حفظ پل‌های برقی که در حال حاضر در سطح شهر وجود دارد دوربین‌هایی نصب می‌شود و به زودی مشکل خرابی این پل‌ها نیز برطرف می‌شود.
اکرمی افزود: ایجاد پارک حاشیه‌ای در خیابان‌های سید جمال‌الدین اسدآبادی و بلوار امام انجام شده اما در این ارتباط مشکلاتی وجود دارد که حل آنها منوط به همکاری راهنمایی و رانندگی است که امیدواریم این همکاری هرچه زودتر انجام شود.
وی خاطر نشان کرد: طرح اجرای میدان انقلاب برای ساخت و ساز به حوزه عمرانی داده شده که بار ترافیکی چهار راه مطهری را کاهش می‌دهد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس تصریح کرد: ساخت و ساز میدان تامین اجتماعی به زودی به اتمام می‌رسد و همچنین مشکل دور برگردان بیمارستان شهید محمدی که باعث نارضایتی‌هایی شده بود با ایجاد راهکار هایی به زودی برطرف می‌شود.
اکرمی تاکید کرد: بسیاری از دوربرگردان‌های شهر در حال حاضر دچار مشکل هستند زیرا بسیاری از آنها جزو طرح‌های ترافیک پنج سال پیش است که با تمهیدات لازم به زودی با اجرای طرح بازسازی یا مسدود کردن آنها این مشکل نیز برطرف می‌شود.
وی یادآور شد: درب کانال‌های وسط خیابان به علت ایجاد دست‌انداز و نامناسب بودن با همکاری عمران شهرداری تغییر می‌کند.
در پایان این نشست جمشید رئیسی رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: باید تلاش شود ترافیک و معضلات مربوط به آن در سطح شهر به حداقل رسیده که رضایت شهروندان را به همراه داشته باشد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول