اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی خبر داد:

برخورد با نامزدهای قانون‌شکن / خط و نشان کشیدن ممنوع

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی در بین کاندیداها گفت: ما در مقابل هرگونه قانون‌شکنی قاطعانه خواهیم ایستاد.

برخورد با نامزدهای قانون‌شکن / خط و نشان کشیدن ممنوع

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید ظهر امروز در سخنانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند اظهار داشت: نامزدها باید امانت‌داری، رقابت درست، قانون‌مداری و عدالت را در تبلیغات خود رعایت کنند.

وی افزود: کاندیداها باید دست به تبلیغات ایجابی زده و از هرگونه تبلیغات سلبی و تخریبی خودداری کنند.

استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: نامزدها باید از اینکه به وسیله زیر سؤال بردن خدمات نظام و خدمات ارزنده دولت‌های نهم و دهم به اهداف خود برسند، خودداری کنند.

رشید نقد را سازنده دانست و ابراز داشت: اما قرار نیست که نامزدها هر آن ‌چیز که به ذهنشان رسید را ابراز کنند.

وی انتخاب اصلح را مهم دانست و ادامه داد: مردم برای اینکه بتوانند انتخاب اصلح داشته باشند باید اصول و جهات را از رهبری بگیرند.

 

*در مقابل خط و نشان‌های کاندیداها ایستاده‌ایم

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به وجود تهدیداتی از سوی برخی از نامزدها تصریح کرد: مطمئنا ما تحت القائات این تهدیدات قرار نگرفته و تا انتها استقلال خود را حفظ خواهیم کرد.

رشید ادامه داد: ما مهره نامزدها نبوده بلکه نماینده نظام و خادم مردم هستیم و تا انتها به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کرده و در مقابل کاندیداهایی که برای نظام و مسئولان خط و نشان می‌کشند قاطعانه می‌ایستیم.

وی خطاب به مسئولان تصریح کرد: هیچ مسئول و کارمندی حق ندارد از بیت‌المال و امکانات اداری له یا علیه کاندیدایی استفاده کند.

 

*راهبرد دشمنان داخلی و خارجی حضور حداقلی مردم است

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به تلاش مذبوحانه دشمنان داخلی و خارجی در راستای ایجاد خدشه به نظام ابراز داشت: اما آنها مفهوم واقعی نظام مردم سالاری دینی را درک نکرده و هیچگاه نخواهند توانست آسیبی جدی به نظام وارد کنند.

رشید خطاب به مردم گفت: این شما هستید که با ایستادگی در راه ولایت و تبعیت از رهبری دشمنان را مایوس کرده و نظام سلطه را پشت سر می‌گذارید.

وی راهبرد دشمنان خارجی و تفاله‌های داخلی آنان را حضور حداقلی مردم در انتخابات دانست و افزود: آن‌ها با تجربیاتی که از گذشته و علی‌الخصوص فتنه 88 به دست‌آورده‌اند به دنبال این هستند که شرایطی مشابه فتنه 88 را رقم بزنند.

 

*برخی اصلاح‌طلبان امروز در دامان استکبارند

استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: تفاله‌های دشمنان خارجی نظام در داخل کشور که زمانی دم از اصلاحات و آزادی اندیشه‌ها می‌زدند، امروز به دامان آمریکا و حاکمان بی‌خاصیت عربی پناهنده شده‌اند.

رشید با اشاره به تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری تصریح کرد: نظام با وجود چنین رهبر فرزانه و مردم شریف و در صحنه‌ای هیچ‌گاه مقهور آنان نخواهد شد.

وی راهبرد رهبری و نظام اسلامی در مقابل دشمنان سیلی خورده را مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو دانست و ادامه داد: مردم با حضور خود ثابت خواهند کرد که پشت سر نظام بوده و از آرمان‌های خویش لحظه‌ای عقب‌نشینی نمی‌کنند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول