اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیارجمند:

توجه به معنویات رمز موفقیت استاد مطهری بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیارجمند گفت: رمز موفقیت استاد مطهری، توجه به معنویات بود و امروز این معنویت باید سرلوحه فعالیت‏های ما باشد.

توجه به معنویات رمز موفقیت استاد مطهری بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیارجمند، حجت‏الاسلام محمدرضا احمدی پیش از ظهر امروز در گردهمایی اعضای ستاد نماز جمعه که در دفتر ستاد نماز جمعه بیارجمند برگزار شد، با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره استاد مطهری گفت: کلید موفقیت استاد مطهری توجه به معنویات و احترام به استادان خود بود.

وی بیان کرد: معنویت عاملی است که باعث شد این شهید بزرگوار به مقام رفیع شهادت برسد و ما امروز باید حافظ ارزش‏های والای مدنظر استاد مطهری باشیم.

امام جمعه بیارجمند افزود: وظیفه همه ماست که از استاد مطهری و جامعه معلمان تجلیل کنیم و همواره به خدمات فرهنگیان احترام بگذاریم.

احمدی تصریح کرد: بهترین تجلیل، انس و دقت بیش‌تر در کتاب‏های استاد شهید مطهری است، چرا که مطالعه کتب شهید مطهری باعث تازگی روح هر انسانی می‏شود.

* تجدید پیمان دامغانی‏ها با شهدا

به گزارش فارس، هم‌چنین مراسم تجدید پیمان پاسداران و سربازان با آرمان‏های شهدای هشت سال دفاع مقدس با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه و فرمانده سپاه پاسداران دامغان برگزار شد.

مسئول تبلیغات سپاه دامغان در این مراسم گفت: شهدا بزرگ‏ترین و بهترین هدیه را که همان جان شیرینشان بود را در راه خداوند نثار کردند و اجر و پاداش معنویشان را از ذات باری‏تعالی پس گرفتند.

حسین ناهیدی افزود: نباید فراموش کرد که شهدای ما به گردن همه ملت حق دارند و هر کس وظیفه دارد تا به نوعی این حق را ادا کند.

وی تصریح کرد: پیروی از راه شهدا و تجدید عهد و دفاع از آرمان‏های آنها کم‏ترین چیزی است که هر کس باید به آن عمل کند.

مسئول تبلیغات سپاه دامغان گفت: آنچه در ظاهر با چشم سر می‏توان از شهدا دید، قبور مطهر آنهاست که دارالشفای عارفان و زاهدان است.

ناهیدی بیان کرد: بر همه فرض است تا در طول سال با حضور در مزار شهدا و عطرافشانی قبور مطهرشان، یاد آنها را گرامی بدارند و ادامه‏دهنده راه و آرمان‏های این عزیزان باشند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول