اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران:

سرانه فضای ورزشی گچساران استاندارد است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران با اشاره به مطلوب و استاندارد بودن میزان سرانه فضای ورزشی این شهرستان ابراز داشت: سرانه ورزشی در گچساران یک متر مربع است که این میزان استاندارد است.

سرانه فضای ورزشی گچساران استاندارد است
اسماعیل پناهپوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در گچساران 40 هیئت ورزشی آقایان و 28 هیئت ورزشی برای بانوان وجود دارد.
رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران با اشاره به اهمیت ورزش در سلامتی جسم و روان ابراز داشت: محیط‌ ورزش محیطی سالم بوده که لازم است جوانان و نوجوانان برای حضور در این مکان‌ها بیشتر تشویق شوند.
پناهپوری تصریح کرد: به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی همه دستگاه‌ها و نهادهای جامعه مسئول بوده و لازم است در این زمینه فرهنگ‌سازی شود.
وی اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش‌های همگانی را از دیگر اهداف اداره ورزش و جوانان گچساران در راستای برگزاری برنامه‌های این اداره عنوان کرد.
پناهپوری با اشاره به اینکه ورزش و فعالیت فیزیکی در سلامت روان نیز مؤثر است، یادآور شد: ورزش و فعالیت جسمانی به همراه رژیم غذایی مناسب، عدم استعمال مشروبات الکلی و دخانیات و انجام مراقبت‌های دوره‌ای در پیشگیری از بیماری‌ها و رسیدن به بالاترین سطح سلامتی و بازدهی اقتصادی و اجتماعی نقش مهمی دارد.

*گچساران 7000 ورزشکار سازمان یافته دارد
رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران بیان داشت: در این شهرستان افزون بر 7 هزار ورزشکار سازمان یافته زیر نظر این اداره به انجام فعالیت‌های ورزشی مشغول هستند.
پناهپوری تعداد ورزشکاران مرد در گچساران را 4 هزار و 400 نفر عنوان کرد و افزود: 2 هزار و 600 خانم در هیئت‌های ورزشی بانوان این شهرستان مشغول فعالیت هستند.
وی با اشاره به مطلوب و استاندارد بودن میزان سرانه فضای ورزشی گچساران ابراز داشت: سرانه ورزشی در گچساران یک متر مربع است که این میزان استاندارد است.

*گچساران 300 ورزشکار روستایی سازمان یافته دارد
پناهپوری با اشاره به اهمیت توسعه و گسترش امکانات ورزشی در مناطق مختلف شهری و روستایی گفت: در مناطق روستایی گچساران 300 ورزشکار سازمان‌ یافته وجود دارد.
وی بیان داشت: در گچساران ملی‌پوشان زیادی در رشته‌های مختلف ورزشی در بخش بانوان و آقایان فعالیت دارند.
پناهپوری گفت: رشته‌های هاکی و هندبال بانوان و آقایان، و تیم‌های واترپلو، کشتی، بوکس، فوتبال و تنیس در بخش آقایان از جمله تیم‌های ورزشی گچساران هستند که بازیکن ملی‌پوش دارند.
این مقام ورزشی گچساران با اشاره به اهمیت ورزش و بها دادن به ورزشکاران یادآور شد: در راستای تشویق و ترغیب هرچه بیشتر ورزشکاران ملی‌پوش  این ورزشکاران هر سه ماه یک بار و فصلی و طی مراسمی به صورت متمرکز در مرکز کهگیلویه و بویراحمد تقدیر می‌شوند.
پناهپوری افزود: علاقه‌مندی ورزشکاران سبب ایجاد انگیزه در آنان شده و اگر این انگیزه با حمایت از آنان همراه باشد نتایج مطلوبی به همراه خواهد داشت.
وی فعالیت فیزیکی سبک و منظم از طریق تقویت کارکردهای ایمنی را سبب افزایش سطح فعالیت سیستم ایمنی در بدن دانست و خاطرنشان کرد: انجام فعالیت‌های مستمر ورزشی در پیشگیری از سرطان بسیار مؤثر و دارای اهمیت است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول