اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان زنجان خبر داد:

احداث 100 باب فضای ورزشی در روستاهای استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان زنجان گفت: با همکاری مردم در روستاها 100 باب فضای ورزشی در روستاهای استان زنجان احداث شده است.

احداث 100 باب فضای ورزشی در روستاهای استان زنجان

داود ارفعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری در صدد احداث یک ورزشگاه مختص ورزش‌های روستایی است، اظهار کرد: این هیئت به دنبال زمین برای احداث این ورزشگاه است.

وی زمین مورد نیاز برای احداث ورزشگاه برای ورزش‌های روستایی و عشایری را در حدود 100 هکتار اعلام کرد و افزود: هیئت در نظر دارد در این ورزشگاه همه امکانات لازم از سایت پروازی گرفته تا کتابخانه را ایجاد کند.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان زنجان با اشاره به تدوین تقویم ورزشی سال آینده هیئت‌ ورزش‌های روستایی و عشایری استان تصریح کرد: عملیاتی شدن این تقویم ورزشی 250 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره اعتبارات در نظر گرفته شده برای ورزش‌های روستایی و عشایری گفت: این هیئت هنوز اعتبار مصوب شده‌ مشخصی را ندارد.

ارفعی بودجه سال گذشته هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان زنجان را در حدود 300 میلیون تومان اعلام کرد.

وی با اشاره به خرید چند دستگاه خودرو برای هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان زنجان گفت: این هیئت یک دستگاه مینی‌بوس، دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی سمند برای سرویس دهی به ورزشکاران خود تهیه کرده است.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان زنجان از آغاز احداث و تجهیز خانه‌های ورزش در روستاهای استان زنجان به ویژه روستاهای بالای یک هزار نفر جمعیت خبر داد و افزود: استان در حدود 30 روستای بالای یک هزار نفر جمعیت دارد، که در اغلب آنها خانه‌های ورزش تجهیز شده وجود دارد.

وی با اشاره به وجود مکان‌هایی در روستاها که اغلب به عنوان اتاق‌های مخابراتی از آنها استفاده می‌شده است، ادامه داد: هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری درصدد تجهیز این فضاها برای استفاده ورزشی است.

ارفعی با موفق ارزیابی کردن طرح ضربتی احداث فضاهای ورزشی در روستاهایی که اقدام به تحویل زمین می‌کنند، اضافه کرد: این طرح به دلایلی از جمله نیاز به مسقف بودن فضاهای احداث شده در نیمه راه متوقف شد، چرا که مردم روستا مایل به مسقف شدن فضاهای ورزشی احداث شده بودند تا بتوانند در فصول سرد سال از آنها استفاده کنند.

وی تاکید کرد: تا کنون در حدود 100 باب فضای ورزشی در روستاهای مختلف استان زنجان احداث شده است.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان زنجان از همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برای احداث مکان‌های ورزشی در سطح استان به ویژه روستاها تقدیر کرد و گفت: نباید از حق گذشت که به واسطه تلاش‌های انجام شده استان زنجان جزو استان‌های پیشتاز در فراهم کردن زیر ساخت‌های ورزشی است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول