اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

فضای ورزشی کشور به 28 میلیون مترمربع رسید

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: با پیگیری‏های مسئولان فضاهای ورزشی موجود در کشور در حال حاضر به 28 میلیون مترمربع رسیده است.

فضای ورزشی کشور به 28 میلیون مترمربع رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران سعید افشارنادری پیش از ظهر امروز در همایش بزرگی با عنوان "تجلیل و تقدیر از نمونه‏های ورزشی شهرستان فیروزکوه" که در این شهرستان برگزار شد تا در آن از برترین ورزشکاران این خطه در سال جاری قدردانی به عمل آید، اظهار کرد: ایام‌الله دهه فجر همواره یادآور جانفشانی‏ها و دلیری‏های مردان و زنانی است که امروز هر چه داریم و به هر پیشرفتی که دست یافته‏ایم مدیون خدمات آنها هستیم.

وی با بیان اینکه در جریان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی باید نقش همه گروه‏ها مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: همه اقشار و گروه‏های حاضر در جامعه از زن و مرد گرفته تا پیر و جوان، دانش‏آموز و دانشجو، فرهنگی و کارمند و ... در راه آزادی کشور از ظلمت و تیرگی از جانشان مایه گذاشتند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: این دلاورمردی‏ها انجام شد تا امروز ایران اسلامی در امنیت کامل به سر ببرد و باید دانست که در این بین، نقش یک قشر از سایران پررنگ‏تر بود و آن جوانان بودند.

افشارنادری همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از همه جوانان و به خصوص ورزشکاران ایران اسلامی خواست تا امروز نیز همچون سال‏های ابتدایی انقلاب در این راه ثابت قدم باشند.

وی کسب عناوین مختلف و مدال‏های رنگارنگ در عرصه‏های آسیایی و جهانی را پس از انقلاب اسلامی دارای روندی رو به رشد اعلام کرد و این را از برکت وجود نظام اسلامی دانست.

فرماندار شهرستان فیروزکوه یادآور شد: بر اساس آمارهایی که موجود است، تا قبل از وقوع انقلاب اسلامی در ایران فقط  1.5 میلیون مترمربع فضای ورزشی وجود داشت که این آمار امروز افزایش قابل ملاحظه‏ای یافته است.

افشارنادری ادامه داد: میزان فضای ورزشی در کشور تا سال 84 و قبل از به روی کار آمدن دولت نهم، به 9 میلیون مترمربع افزایش یافته بود.

وی خاطر نشان کرد: به یاری خداوند متعال، امروز بیش از 28 میلیون مترمربع فضای ورزشی در کشور وجود دارد و این نشان‏دهنده اهتمام دولت احمدی‏نژاد به توسعه بخش ورزش است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول