اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیات در گفت‌و‌گو با فارس:

برابر نفت آبادان بی‌دقت بازی کردیم

خبرگزاری فارس: مدافع گلزن تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم ما می‌توانست با دقت بیشتر به جای تساوی، برنده از بازی خانگی با صنعت نفت آبادان خارج شود.

برابر نفت آبادان بی‌دقت بازی کردیم

محسن بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تساوی تیمش در دیدار هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که با کسب تنها یک امتیاز این بازی خانگی برای صبا همراه بود، اظهار کرد: بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم اما می‌توانستیم با کمی دقت بیشتر از فرصت‌ها بهره ببریم و برنده بازی باشیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر چه در نیمه نخست نتوانستیم آنچنان که باید و شاید تیم صبای همیشگی باشیم اما فکر می‌کنم در نیمه دوم این مسابقه خانگی تیم برتر میدان بودیم و شانس کسب پیروزی داشتیم زیرا بارها موقعیت گلزنی را از دست دادیم.

بیات افزود: هر چند به گل برتری در دیدار با تیم صنعت نفت آبادان نرسیدیم، اما با موقعیت‌های بیشتری که خلق کردیم نشان دادیم، برای کسب سه امتیاز شایسته و سزاوار هستیم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: باید به هنگام خلق موقعیت‌ها بیشتر دقت می‌کردیم اما بازی بسیار سنگینی را سپری کردیم و این مسابقه دیگر به پایان رسیده است و الان باید به دیدار حساس هفته سی ام لیگ برتر با استقلال تهران فکر کنیم.

وی که در دو هفته اخیر دو گل بسیار ارزشمند برای تیم فوتبال صبای قم به ثمر رسانده است در خصوص گلزنی خود ابراز داشت: من در ترکیب صبا هر وظیفه‌ای که از سوی کادر فنی بپذیرم را سعی می‌کنم به بهترین شکل ممکن به انجام برسانم اما خوشحالم از اینکه در کار حمله هم اجازه نفوذ دارم و می‌توانم با گلزنی برای صبا در موفقیت تیم در لیگ یازدهم مؤثر باشم.

بیات تصریح کرد: تیم ما در حال حاضر با قرار گرفتن در مکان چهارم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، از وضعیت بسیار مطلوبی برای رسیدن به یکی از سهمیه‌های فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا برخوردار است و امیدوارم این امتیاز ارزشمند را در دیدارهای باقی مانده لیگ برتر این فصل برای خود حفظ کنیم.

تیم فوتبال صبای قم که در حال حاضر با کسب 46 امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد، در دیداری خارج از خانه از ساعت 18 و 55 دقیقه روز جمعه بیست و پنجم فروردین ماه در ورزشگاه آزادی تهران میهمان تیم فوتبال استقلال تهران دومین تیم حال حاضر جدول رده‌بندی لیگ برتر است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول