اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال

صبای قم با یک غایب مقابل نفت آبادان قرار می‌گیرد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم بدون در اختیار داشتن یک بازیکن کلیدی خود مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان صف‌آرایی می‌کند.

صبای قم با یک غایب مقابل نفت آبادان قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال صبای قم مجبور است در دیدار با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که از هفته دوازدهم نیم فصل دوم مسابقات یازدهمین لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به میزبانی تیم صبای قم برگزار می‌شود، بدون حضور یک مهره کلیدی، تیمش را به مصاف حریف مطرح آبادانی بفرستد.

غایب تیم فوتبال صبای قم در این دیدار خانگی وحید حمدی‌نژاد مدافع سمت چپ خط دفاعی این تیم است که در دیدار هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل شهرداری تبریز که در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد، از محمود رفیعی داور آن بازی کارت زرد گرفت و دیدار با صنعت نفت آبادان را از دست داد.

این در حالیست که برطرف شدن آسیب‌دیدگی بازیکنان مصدوم صبای قم سبب شده تا کادر فنی تیم فوتبال صبای قم امکان استفاده از بازیکنان کلیدی تیم خود را در دیدار هفته بیست و نهم لیگ برتر برابر صنعت نفت آبادان داشته باشد. 

در روزهای اخیر بازیکنان صبا نیز با تمرینات خوب و منظمی که زیر نظر کادر فنی برگزار کرده‌اند، از نظر آمادگی جسمانی و روحی کاملا آماده این مسابقه خانگی مقابل تیم نهم جدول یعنی صنعت نفت آبادان هستند.

صبای قم آخرین تمرین خود را در حالی ویژه دیدار حساس هفته دوازدهم نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال کشور با صنعت نفت آبادان، عصر روز جمعه هجدهم فروردین ماه در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام برگزار می‌کند که بازیکنان این تیم می‌خواهند در هر شرایطی برنده بازی با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان باشند.

شاید پیش از آغاز لیگ سیزدهم کمتر کسی موفقیت تیم فوتبال صبای قم به این شکل را پیش‌بینی می‌کرد اما عبدالله ویسی سرمربی جوان و با دانش صبای قم با ممارست و تمرین زیاد به هدف مورد نظر خود رسید، ضمن اینکه در راه رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نیز هم‌اکنون تیمش در بهترین شرایط قرار گرفته است و اکنون در بین مدعیان قهرمانی قرار دارد.

در کنار بازی رو به جلو و نتایج بسیار خوبی که صبای قم در این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر حریفان خود کسب ارائه کرده است، مطمئنا در بازی روز شنبه نیز این تیم می‌تواند مقابل دروازه‌ تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از فرصت‌ها خوب استفاده کند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول