اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع صبای قم:

3 امتیاز دیدار با نفت آبادان را در خانه حفظ می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: در دیدار خانگی مقابل نفت آبادان به راحتی فرصت‌ها را از دست نداده و قطعا سه امتیاز را در قم حفظ می‌کنیم.

3 امتیاز دیدار با نفت آبادان را در خانه حفظ می‌کنیم

وحید حمدی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در حال حاضر شرایط به شکلی است که فاصله‌ها در بالای جدول رده‌بندی نزدیک شده و به همین دلیل سه امتیاز بازی با نفت آبادان برای تیم صبا مهم و با ارزش است.

وی اظهار داشت: 28 هفته گذشته با حضور پرقدرت صبا در بین پنج تیم بالای جدول همراه بود و فکر می‌کنم آنقدر شایستگی داریم که بتوانیم پیروزی دیگری مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان کسب کرده و به رده‌های بالای جدول برسیم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: مصاف صبای قم با نفت آبادان در بین بازی‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به دلیل جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی از حساسیت زیادی برخوردار است، ما برای کسب سهمیه آسیا تلاش می‌کنیم و این مهم بازی را بیش از گذشته حساس کرده است.

وی تاکید کرد: بازی در ورزشگاه یادگار امام و در حضور تماشاگران قمی پر تعداد علاقمند به فوتبال فرصت خوبی برای ابراز شایستگی‌های تیم فوتبال صبای قم خواهد بود تا نشان دهیم که لیاقت ایستادن در بالای جدول را داریم.

حمدی‌نژاد ادامه داد: با توجه به اینکه در ورزشگاه یادگار امام و در روز حمایت تماشاگران خودمان مقابل تیم نفت آبادان بازی می‌کنیم، قصد ما این است که در ادامه نتایج خوب و روند موفقیت‌آمیزی که در پیش گرفته‌ایم، هر سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

وی بیان داشت: در بازی قبل برابر تیم‌ فوتبال شهرداری تبریز که در خانه حریف میهمان بودیم، با کسب سه امتیاز میدان را ترک کردیم و این برای صبای قم که لیگ یازدهم را با قدرت آغاز کرده است نتیجه بسیار خوبی بود، ضمن اینکه برد این بازی سبب شد تا نوار پیروزی‌های صبا ادامه یابد.

مدافع تیم فوتبال صبای قم خاطر نشان کرد: بازی‌های صبا در لیگ یازدهم تا این هفته با نتایج خوبی همراه بوده است و خوشبختانه ما از بازی‌های قبل 45 امتیاز در کارنامه داریم و با حضور تیم ما در بالای جدول رده‌بندی همراه بوده است، دستاورد مهمی که خیلی‌ها آن را اتفاقی می‌دانند و ما ثابت خواهیم کرد که اینگونه نیست و صبا شایستگی و توانمندی بالایی دارد.

وی تصریح کرد: با این حال تمام حواس خود را به مسابقه هفته بیست و نهم لیگ برتر و مصاف با تیم نفت آبادان معطوف کرده‌ایم زیرا بازی حساسی در پیش داریم و باید در این دیدار مقابل حریف خود و همچنین بازی با تیم‌های دیگر با قدرت به میدان رفته و موقعیت خود را در جدول حفظ کنیم.

تیم فوتبال صبای قم در بیست و نهمین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی که از ساعت 17 روز شنبه نوزدهم فروردین ماه برگزار می‌شود، مقابل تیم فوتبال نفت آبادان صف‌آرایی می‌کند.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول