اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سی‌ام لیگ برتر

ذوب‌آهن نفت آبادان را شکست بدهد با نفت تهران هم امتیاز می‌شود

خبرگزاری فارس: تیم ذوب‌آهن که از کسب سهمیه آسیایی ناامید شده، برای بهبود وضعیت در اندیشه کسب حداکثر امتیازات در بازی‌های باقی مانده لیگ است.

ذوب‌آهن نفت آبادان را شکست بدهد با نفت تهران هم امتیاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته سی‌ام لیگ برتر از فردا با دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس آغاز می‌شود و روز جمعه با برگزاری هشت دیدار دیگر ادامه پیدا می‌کند.

در یکی از دیدارهای این هفته تیم ذوب‌آهن که در حال حاضر با 41 امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی جای دارد، مهمان تیم صنعت نفت آبادان است که سه پله پایین‌تر از تیم اصفهانی در رده نهم جای دارد.

تیم ذوب‌آهن هفته گذشته در شرایطی که می‌توانست برابر تیم شهرداری تبریز به برتری دست پیدا کند، در نهایت به یک امتیاز حاصله از تساوی قناعت کرد، از این‌رو در برابر نفت آبادان به برد می‌اندیشد.

شاگردان منصور ابراهیم‌زاده که طی سه دوره گذشته در زمره مدعیان لیگ بوده و سهمیه آسیایی کسب کردند، در این فصل از مسابقات نشانی از آن تیم مدعی نداشته است.

ذوبی‌ها با توجه به رقابت شدیدی که در بالای جدول رده‌بندی وجود دارد، در روی کاغذ نیز شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان ندارد اما کسب یک رده بهتر می‌تواند برای این تیم نتیجه مطلوبی به شمار بیاید.

ذوب‌آهن اگر بتواند در آبادان برنده شود با تیم نفت تهران هم امتیاز می‌شود، اما به دلیل تفاضل گل کمتر نمی‌تواند جای این تیم را بگیرد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول