اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شوشتر:

رسالت اصلی شهید مطهری مبارزه با انحرافات بود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شوشتر گفت: رسالت اصلی شهید مطهری مبارزه علنی با انحرافات بود و در این باره گام‌های ماندگاری برداشت.

رسالت اصلی شهید مطهری مبارزه با انحرافات بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر حجت‌الاسلام عادل حمیدی نسب ظهر امروز در مراسم گرامی‌داشت روز معلم در شوشتر که مصادف با روز عقیدتی سیاسی نیز نامگذاری شده است اظهار داشت: شهید مطهری یک مبلغ مبارز در برابر انحرافات و کجروی‌ها بود و البته اندیشه شهید بزرگوار همچنان روشنی بخش است و وظیفه تک تک افراد جامعه است که از اندیشه مطهر علامه شهید درس بگیریم.

وی با اشاره به شبه افکنی دشمنان نظام اسلامی علیه اعتقادات دینی خاطر نشان کرد: علامه شهید در برابر این انحرافات و شبه افکنی‌ها با ابزار علم و منطق روشن دین مبین اسلام به مبارزه علیه دشمنان پرداخت و به خاطر همین روشنگری‌ها مورد غضب و کینه، کینه توزان بود و در نهایت هم با ترور به جنگ اندیشه مطهر آمدند غافل از اینکه اندیشه ناب مطهری با ترور خاموش نمی‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شوشتر بیان کرد: سپاه به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی و دستاورد های انقلاب اسلامی است و مجموعه معاونت تربیت و آموزش عقیدتی با رویکرد تربیت محوری و معنویت افزایی تلاش بر این دارد که خود پاسداران را پاسداری و محافظت کرده که خدای نکرده مسائل فکری، اعتقادی، اخلاقی، رفتاری دامن‌گیر این افراد نشود و در این راستا نظام جامع تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی حول محور تربیتی و معنویت افزایی حرکت می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: به تعبیری پاسداری از پاسداران به عهده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه است و در این باره برنامه‌ریزی فرهنگی شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول