اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش لنده خبر داد

برگزاری مسابقه کتابخوانی از آثار استاد شهید مطهری در لنده

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش لنده از برگزاری مسابقه کتابخوانی آثار استاد شهید مطهری در لنده خبر داد.

برگزاری مسابقه کتابخوانی از آثار استاد شهید مطهری در لنده

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سید عیسی تقوی‌فرد صبح امروز در جمع اصحاب رسانه این شهر با اشاره به نزدیک شدن به هفته معلم اظهار داشت: در سالی که با درایت مقام عظمای ولایت به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گرفته باید یادآور شد که گشایش عرصه‌های نوین تولید ملی تنها در جهت عرصه‌های نوین علمی و با کوشش عالمانه و اندیشه خردورز آنان که علم و عمل را توأمان سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند، پدید می‌آید.

وی افزود: کسانی که در این مسیر تولید علم و فناوری با جسارت و شجاعت نخستین گام را در جهت آموزش علوم و فنون جدید با استقامت ادامه می‌دهند، بیش از دیگران سزاوار ستایش و سپاس هستند.

رئیس آموزش و پرورش لنده گفت: تنها کسانی که در این عرصه مهم قدم می‌گذارند و جان‌های شیفته دانش و علم را با کاشتن بذر اندیشه سبزه‌زار می‌کنند معلمان بوده که به حق سزاوار ستایش و سپاس همگانی هستند.

تقوی‌فرد یادآور شد: در همین راستا با شهادت استاد فرزانه و اسلام شناس متعهد شهید مرتضی مطهری هفته‌ای را که از 12 اردیبهشت آغاز می‌شود به نام معلم مزین کرده‌اند تا مردم بار دیگر به فکر تجلیل از این فرهیختگان جامعه باشند.

وی افزود: به همین مناسبت در شهر لنده برنامه‌های متعددی به مناسبت هفته معلم برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش لنده مهم‌ترین برنامه‌های این هفته را یادآور شد و گفت: برگزاری جشن روز نمادین تجلیل از مقام معلم، اجرای مسابقات ورزشی والیبال (برادران) و بدمینتون (خواهران) فرهنگی، اجرای جشن مختلف در سطح مدارس، برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب‌های استاد شهید مرتضی مطهری، اهداء 600 جلد مفاتیح‌الجنان به فرهنگیان، تهیه دفترچه‌ای از تصاویر معلمان و فرهنگیان متوفی و شهید بخش لنده، برگزاری مسابقه دل نوشته در بین فرهنگیان، دیدار با امام جمعه و سرکشی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر بخش لنده از مهم‌ترین برنامه‌های هفته معلم است.

تقوی فرد تصریح کرد: در جشن نمادین روز معلم که هفدهم اردیبهشت در سالن خدیجه کبری (س) آموزش و پرورش برگزار می‌شود از 9 معلم نمونه (یک نفر استانی و 8 نفر منطقه‌ای) تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول