اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده پنج شهرستان جنوبی کرمان:

شهید مطهری به دنبال ترویج عقاید اسلامی در جامعه بود

خبرگزاری فارس: نماینده شهرستان‌های کهنوج، قلعه‌گنج، منوجان، فاریاب و منوجان در مجلس نهم گفت: شهید مطهری یک شخصیت علمی و انقلابی بود که با پشتوانه مطالعات دقیق به عنوان اسلام‌شناس به دنبال ترویج عقاید اسلامی در جامعه بود.

شهید مطهری به دنبال ترویج عقاید اسلامی در جامعه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام محمدرضا امیری عصر امروز در جمع پایوران ناحیه مقاومت شهرستان کهنوج با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار داشت: این شهید بزرگوار دست‌پرورده امام راحل و از شاگردان توانمند ایشان بود.

وی افزود: شهید مطهری یک شخصیت علمی و انقلابی بود که از نظر عقیدتی با پشتوانه مطالعات دقیق به عنوان اسلام‌شناس به دنبال ترویج عقاید اسلامی در جامعه بود.  

امیری با اشاره به اینکه شهید مطهری دارای فعالیت‌های برجسته‌ای مانند تحقیق و پژوهش بود، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های حوزه عقیدتی و سیاسی استفاده از کتاب‌های شهید مطهری است، زیرا نوشته‌های وی بر اساس باورهای دینی است.

وی ابراز داشت: مطهری انسانی وارسته و پاک بود که لطف خداوند و ائمه اطهار (ع) موجب شد، تأثیرهای خاصی در جامعه بگذارد.

امیری بیان داشت: به طور کلی مجموعه‌هایی که به دنبال بصیرت و آگاهی هستند، باید به عنوان یک اصل از کتاب‌های شهید مطهری بهره بگیرند.

نماینده مردم پنج شهرستان کهنوج، قلعه‌گنج، منوجان، فاریاب و منوجان در مجلس نهم گفت: حوزه عقیدتی و سیاسی نقش هدایت‌گری و تربیتی در هر مجموعه به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد.

امیری عنوان کرد: با توجه به اینکه خط مشی این نهاد مقدس از خط مشی مقام معظم رهبری گرفته شده است جنبه‌های معنوی، فکری و عقیدتی بسیار غنی دارد.

وی اذعان داشت: در دوران جنگ تحمیلی بحث عقیدتی و سیاسی در چند حوزه فرهنگی، پشتیبانی و عملیاتی انجام می‌گرفت.

امیری خاطر نشان کرد: در همان سال‌های اولیه که گروه سپاه و بسیج وجود داشت، همین امر موجب شد، رزمنده‌ها بعد از جنگ در همه جریان‌هایی که پیش آمد، نقش بسیار خوبی در بصیرت‌دهی با موضوع عقیدتی به جامعه ایفا کنند.

به گزارش فارس، در این مراسم از مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی که با نمایندگی عقیدتی همکاری داشته‌اند، تقدیر شد.

همچنین به برادران و خواهرانی که در مسابقه فصلی «صبح صادق» با موضوع اصولگرایی شرکت کرده بودند، جوایزی اهدا شده است.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول