اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اهر:

اندیشه‌های شهید مطهری باید با ساز و کار جوان‌پسند منتقل شود

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اهر گفت: باید با ارائه ساز و کارهای مناسب و جوان‌پسند اندیشه‌های شهید مطهری را به نسل جوان منتقل کنیم.

اندیشه‌های شهید مطهری باید با ساز و کار جوان‌پسند منتقل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام صفر تقی‌زاده صبح امروز در جمع مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی، نقش مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی را در ترویج فرهنگ اسلامی ناب محمدی و تنویر افکار عمومی بسیار مهم و تاثیرگذار عنوان کرد.

وی، در قسمتی از سخنان خود به سالروز شهادت استاد مطهری اشاره کرد و گفت: علامه مطهری کارنامه درخشان و ارزشمندی از تلاش و خدمات علمی خود برای ما به یادگار گذاشته است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اهر تصریح کرد: تالیف ده‌ها جلد کتاب در حوزه‌های مختلف دینی، علمی، فرهنگی و معنوی محصول تلاش صادقانه شهید مطهری است.

تقی‌زاده با تاکید بر اینکه کتاب‌های شهید مطهری برای مربیان و هادیان بهترین منبع برای مطالعه و انتقال آن به نسل جوان هستند، گفت: شهید مطهری و اندیشه‌های علمی آن بزرگوار برای جهان اسلام افتخاری بزرگ است که هر چه زمان می‌گذرد بیشتر به عمق فکری آن عالم فرزانه در ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی نمایان می‌شود.

تقی‌زاده به اهتمام و توجه ویژه شهید مطهری برای مباحث علمی و گستردگی و تنوع منابع مطالعاتی اشاره کرد و افزود: با وجود گذشت چند دهه از تالیفات آن استاد هنوز در بحث‌های نظری و مجامع علمی از منابع شهید مطهری بهره گرفته می‌شود. 

وی با بیان اینکه علامه شهید مطهری با تالیف آثاری ماندگار به مبارزه با انحرافات عقیدتی و تهاجم فکری غرب پرداخت، گفت: در شرایطی که جریان‌های انحرافی در داخل و خارج از کشور نسبت به انحراف افکار و تفکرات عقیدتی جوانان سمپاشی می‌کردند، شهید مطهری با منطق اسلامی به مقابله با این جریانات پرداخت.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول