اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه خبر داد‌

کشف 443 کیلوگرم تریاک توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: یک محموله 443 کیلوگرمی تریاک توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کشف شد.

کشف 443 کیلوگرم تریاک توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه

به گزارش خبر‌گزاری فارس از کرمانشاه، ظهر امروز کریم کشوری در نشستی مطبوعاتی که در اداره نیروی انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد ضمن اعلام خبر کشف 443 کیلو گرم تریاک توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌، اظهار داشت‌: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی از منابع خبری توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان مبنی بر اینکه 4 مرد با هویت معلوم به صورت گسترده‌ در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان کرمانشاه فعالیت دارند‌، تیمی از مأموران خبره و مجرب پلیس پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند‌.

وی ادامه داد‌: مأموران پس از مدتی مراقبت‌ها‌ی ویژه و رصد فعالیت افراد مذکور دریافتند که  2 نفر از آنها با استفاده از یکدستگاه وانت و با جعل و سوءاستفاده از نام یک سازمان دولتی به یکی از استان‌های جنوب کشور عزیمت کردند و پس از تهیه مقادیری مواد مخدر به سمت استان کرمانشاه در حرکت هستند.

کشوری اظهار کرد: با توجه به کار اطلاعاتی و دقیق و حساب شده مأموران، خودرو متهمان در یکی از محورهای مو‌اصلاتی به استان کرمانشاه شناسایی و در یک اقدام ضربتی متوقف شد. 

وی افزود‌: در بازرسی‌های به‌عمل آمده از خودرو کاپرا مقدار 443 کیلو و 190 گرم ماده مخدر تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف خودرو جاسازی شده بود کشف شد و 2 متهم 44 و 26 ساله نیز در حالیکه با ارائه کارت شناسایی جعلی یک سازمان دولتی قصد فریب مأموران را داشتند دستگیر گردیدند‌.

وی خاطر ‌نشان کرد‌: با پیگیری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و با اقدامات اطلاعاتی انجام شده‌، تعداد 2 نفر دیگر از شرکا و همدستان متهمان نیز در شهر کرمانشاه دستگیر شده و 2 دستگاه خودرو زامیاد و پژو پارس نیز در این رابطه توقیف گردید‌.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه در پایان گفت‌: از ابتدای امسال 525 کیلو مواد مخدر کشف شده و تعدادی قاچاقچی نیز در این زمینه دستگیر شده‌اند.

انتهای پیام/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول