اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 24 ساعت گذشته

یک تن مواد مخدر در نهبندان کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی از کشف و ضبط یک تن مواد مخدر در شهرستان نهبندان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

یک تن مواد مخدر در نهبندان کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان امیر احمدعلی گودرزی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر و تشدید اقدامات نیروی انتظامی استان و شهرستان نهبندان و اقدامات اطلاعاتی در 24 ساعت گذشته دو محموله مواد مخدر به میزان یک تن از سوداگران مرگ کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: در یکی از این عملیات‌ها از یک دستگاه خودروی پژو که در حال عبور از محور مواصلاتی نهبندان به بیرجند بوده پس از تعقیب و گریز، خودرو متوقف و مقدار 880 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در ادامه مبارزه بی‌امان با این قاچاقچیان و کار اطلاعاتی در 24 ساعت گذشته مقدار 120 کیلوگرم ماده مخدر دیگر از نوع تریاک نیز از یک دستگاه خودروی وانت کشف شد که در مجموع با انجام این دو عملیات پنج نفر دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

گودرزی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون به دنبال تشدید اقدامات ناجای استان و مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ در مرزهای شرقی کشور مقدار 3 تن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر در خراسان‌جنوبی کشف و ضبط شده که میزان کشفیات به دلیل تشدید در انسداد مرزهای شرقی و تمایل قاچاقچیان به حمل مواد مخدر از راه دریا میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است. 

وی با بیان اینکه هدفمندی کشفیات و همچنین تعقیب و گریز سرشاخه‌های اصلی قاچاقچیان از رویکردهای جدید کشفیات ناجا است، اظهار داشت: تاکنون مردم، دستگاه قضا و دولت با ناجا نهایت همکاری را داشتند به طوری که در شهرستان نهبندان توسط مأموران این فرماندهی از ابتدای سال جاری تاکنون 2 تن و 130 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی اضافه کرد: در راستای این میزان مواد مخدر کشف شده در نهبندان از ابتدای سال تاکنون تعداد 107 نفر قاچاقچی  دستگیر، شش باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی و 39 دستگاه خودروی تیزرو که در بدنه و سیستم آنها اقدامات مجرمانه‌ای را طراحی کرده بودند، توقیف شدند. 

گودرزی شیب توجه به مرزهای استان خراسان جنوبی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در سال جاری نیز در این زمینه توجه ویژه‌ای توسط دولت به مرزها شده است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی در کشفیات مواد مخدر از جایگاه مطلوب و مقام پنجم در سطح کشور برخوردار است، تصریح کرد: در سال گذشته 30 تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به سال 89 از 13 درصد افزایش برخوردار بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی از کشف یک دستگاه لابراتوار تبدیل مواد مخدر از سنتی به صنعتی توسط ماموران ناجا استان طی چند روز گذشته در یکی از شهرهای استان خبر داد و گفت: عوامل این لابراتوار که از طرف یکی از کشورهای همسایه هدایت می‌شدند نیز دستگیر شدند.

انتهای پیام/ح10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول