اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

فارس به منطقه قرمز مواد مخدر تبدیل شود

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: با تلاش مجموعه‌های انتظامی و اطلاعاتی این استان، فارس باید به منطقه قرمز و ناامن ترانزیت و مصرف مواد مخدر در کشور تبدیل شود.

فارس به منطقه قرمز مواد مخدر تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین‌صادق عابدین بعد از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس، با تقدیر از تمام دست‌اندرکاران امر مبارزه با مواد مخدر این استان اظهار داشت: با تلاش‌های مستمر مجموعه‌های انتظامی و اطلاعاتی، شاهد افزایش کشفیات مواد مخدر در فارس هستیم و این روند، باید این استان را به منطقه قرمز و ناامن مواد مخدر تبدیل کند.

نماینده عالی دولت در استان فارس، افزایش همکاری و تعامل دستگاه‌های امنیتی و اجرایی را از جمله راهکارهای موثر برای رسیدن به این هدف دانست و ابراز داشت: گلوگاه‌های شهرستان‌های ناامن این استان باید تقویت شود و در این راستا هر یک از این شهرستان‌ها به طرح امنیتی ویژه‌ای نیاز دارند.

وی خاطرنشان کرد: از تمام ظرفیت‌ها برای مبازره با مواد مخدر استفاده می‌کنیم و آموزش و اطلاع‌رسانی در این مورد، عاملی تاثیرگذار در اجتماع به‌شمار می‌رود.

به گزارش فارس، این جلسه با ارائه گزارش فرماندهی نیروی انتظامی استان فارس و بررسی مباحث این حوزه پایان یافت.

انتهای پیام/ی30‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول