اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس جهرم خبر داد

برگزاری کارگاه آموزشی شناخت مواد مخدر در جهرم

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس شهرستان جهرم از برگزاری کارگاه آموزشی شناخت مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد در این شهرستان خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشی شناخت مواد مخدر در جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، یوسف ملک زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرماندهی انتظامی شهرستان جهرم با هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی «شناخت مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد» با هدف آشنایی با تهدیدات اجتماعی اعتیاد کرد.

وی افزود: در این کارگاه آموزشی که با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه جهرم و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد، مربی آموزش همگانی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس به سخنرانی و ارائه مطالب آموزشی پرداخت.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی مطالبی در مورد تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی پیش روی دانشجویان، عواقب سوء مصرف انواع مواد مخدر و راهکارهای پیشگیری از اعتیاد به صورت مشروح بیان و در پایان ضمن توزیع بروشورهای آموزشی به سئوالات دانشجویان، پاسخ‌های لازم ارائه شد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول