اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دومین خوش خبری برای دانش‌آموزان مهریزی؛

افزایش ساعت کار کتابخانه‌های عمومی مهریز از امروز

خبرگزاری فارس: به همت رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهریز ساعت کار کتابخانه‌ها از امروز افزایش می‌یابد.

افزایش ساعت کار کتابخانه‌های عمومی مهریز از امروز

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، پس از اعلام خوش خبری مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهریز مبنی بر اهدای جوایزی نفیس از جمله سه دستگاه پراید به دانش‌آموزان مهریزی برتر در کنکور سراسری، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان نیز قول افزایش ساعت کارکتابخانه های عمومی را از امروز داد.

سعید قریشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهریز اظهار داشت: با توجه به نزدیکی کنکور سراسری دانشگاه‏ها و امتحانات پایان ترم، دانش‌‌آموزان و دانشجویان مهریزی با امضای طوماری خواستار افزایش ساعت کار کتابخانه‏های مهریز به ویژه کتابخانه مرکزی واقع در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان شده بودند که ضمن ابراز خرسندی از این درخواست و استقبال دانش‌آموزان و دانشجویان برای افزایش ساعت مطالعه، موضوع بررسی و دستور افزایش ساعت کار کتابخانه‌های این شهرستان صادر شد.

قریشی خاطرنشان کرد: ساعت کار کتابخانه مرکزی مهریز واقع در مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان از امروز یک ساعت و نیم یعنی تا ساعت 21:30 افزایش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: هم‌چنین قرار است از اوایل خرداد آینده نیز ساعت کار سه کتابخانه عمومی دیگر نیز افزایش یابد.

قریشی بیان داشت: ساعت کار کتابخانه‌های عمومی شماره یک، کتابخانه عمومی بقیه‌الله و کتابخانه مسجد امام حسین(ع) از اوایل خردادماه یک ساعت و نیم یعنی تا ساعت 21:30 افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول