اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون البرز:

توسعه کشاورزی اشتغال پایدار ایجاد می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: با توسعه بخش‌های مختلف کشاورزی شاهد ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان خواهیم بود.

توسعه کشاورزی اشتغال پایدار ایجاد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نخستین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان البرز در شهرستان کرج مرکز این استان برگزار شد.

این جلسه که با حضور مسئولان ارشد استانی، اعضای کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری و اعضای ستاد اجرایی توسعه کشاورزی استان برگزار گردید، بیش از چند ساعت به طول انجامید و طی آن راهکارهای توسعه اشتغال در بخش کشاورزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در بخشی از این جلسه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز طی سخنانی اظهار داشت: سال جاری از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی تحت عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌ای ایرانی مزین شده است که برای تحقق رهنمودهای معظم‌له باید راهکارهای مناسب در تمام حوزه‌ها به ویژه کشاورزی طراحی و اجرا شود.

کاوه حدادپور گفت: یکی از بخش‌هایی که باید رهنمودهای رهبری معظم انقلاب در مورد آنها با جدیت پی‌گیری شود،‌ مربوط به کشاورزی است.

* رابطه مستقیم توسعه کشاورزی با ایجاد اشتغال پایدار

وی تصریح کرد: به طور قطع کشاورزی استان البرز دارای پتانسیل‌ها و توانمندی‌های ویژه‌ای است که در صورت توسعه این بخش،‌ شاهد ایجاد اشتغال پایدار در استان نیز خواهیم بود.

این مسئول ادامه داد: وقتی بخش‌های مختلف کشاورزی از جمله دامپروری، باغداری، زراعت، کشاورزی، زنبورداری و غیره استان البرز توسعه یابد،‌ ضمن اینکه فرصت شغلی مناسبی برای جوانان استان فراهم خواهد شد، شاهد تأمین بخش مهمی از نیازهای کشور در این استان خواهیم بود.

وی تأکید کرد: تحقق این مهم نیازمند داشتن برنامه‌ریزی کلان و بلندمدت و هم‌چنین همراهی و تعامل دستگاه‌های مختلف به ویژه تصمیم‌گیران حوزه کشاورزی و حوزه اشتغال‌ است.

* ایجاد بیش از 110 هزار فرصت شغلی در سال 90

حدادپور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه طی سال 90 بیش از 110 هزار فرصت شغلی در استان البرز ایجاد شده است، گفت: در سال 91 تلاش ما این است که در حوزه کشاورزی اقدام به ایجاد فرصت‌های شغلی تازه‌ کرده که تحقق این مهم ضمن فراهم ساختن شغل پایدار برای جوانان استان، منجر به رونق کشاورزی نیز می‌شود.

وی در پایان تأکید کرد:‌ برای اجرای برنامه‌های اشتغال‌زایی در این بخش نیازمند همراهی دستگاه‌های مسئول به ویژه جهاد کشاورزی استان هستیم.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول