اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور اراک:

احداث پل هوایی درخواست چندین ساله مدیران دانشگاه است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور اراک گفت: احداث پل هوایی مقابل دانشگاه درخواست چندین ساله مدیران دانشگاه از مسئولان مربوطه بوده است.

احداث پل هوایی درخواست چندین ساله مدیران دانشگاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علیرضا یوسفی‌راد ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور اراک اظهار داشت: مدیران دانشگاه درخواست احداث پل را از چندین سال گذشته به مسئولان ذیربط ارائه دادند که مصوبه احداث پل دانشگاه توسط شهرداری روز گذشته به دانشگاه ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: در تابستان سال گذشته بنده شخصا موضوع را با قائم مقام شورای شهر مطرح و موضوع را پیگیری کردم که ایشان در جواب گفتند به دلیل اینکه دانشگاه در خارج از شهر احداث شده و در محدوده خدمات شهری نیست، شهرداری بر اساس قانون نمی‌تواند برای ساخت پل هزینه کند.

رئیس دانشگاه پیام نور اراک با بیان اینکه دانشگاه پیام نور یک دانشگاه دولتی است و سالانه مبلغ ناچیزی بابت تجهیزات از مرکز دریافت می‌کند خاطر نشان ساخت: آذر ماه سال گذشته نشستی با فرماندار و مسئولان شهرداری و شورای شهر برگزار شد که طی آن مقرر شد فرمانداری اعتبارات مورد نیاز ساخت پل را به شهرداری پرداخت کند تا شهرداری نسبت به ساخت پل هوایی در مقابل دانشگاه اقدام کند.

یوسفی‌راد ادامه داد: با پیگیری‌های به عمل آمده شهرداری موظف شد نسبت به احداث پل اقدام کند که برق باختر طی مکاتباتی عنوان کرد در مسیر احداث پل دکل‌های فشار قوی برق وجود دارد و ایجاد مشکل خواهد کرد.

وی ادامه داد: 29 فروردین امسال جلسه‌ای با مسئولان مربوطه برگزار و مقرر شد شهرداری پل را در ارتفاع هشت متری احداث کند که این مصوبه روز گذشته به دانشگاه ابلاغ شد و متاسفانه امروز یک دانشجوی عزیز در سانحه تصادف جان خود را از دست داد.

معاون سیاسی فرماندار اراک نیز که دقایقی پس از اعتراض دانشجویان در محوطه دانشگاه حاضر شده بود گفت: احداث این پل چندین سال مورد درخواست مسئولان دانشگاه بود که امسال در کمیسیون دانشجویی استان در دستور کار قرار گرفت و مصوب شد که توسط شهرداری ساخته شود.

مرتضی وحیدزاده افزود: وجود دکل‌های قوی فشار برق مانع از احداث این پل بود که روز گذشته قرار شد شهرداری با جانمایی نسبت به تهیه طرح اقدام کند که امروز این اتفاق افتاد.

گفتنی است صبح امروز دانشجوی رشته الهیات دانشگاه پیام نور اراک به نام نهضت حجت‌اللهی که سال آخر تحصیلش را پشت سر می‌گذاشت، هنگامی که قصد داشت با عبور از عرض کمربندی بر سر کلاس درس حاضر شود، در اثر برخورد با یک دستگاه خودروی پژو 206 جان خود را از دست داد.

دانشجویان دانشگاه پیام نور اراک بلافاصله پس از این حادثه ناگوار در مقابل دانشگاه تحصن کرده و با امضای یک تومار خواستار سرعت‌بخشی به احداث پل شدند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول