اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور شهردار قم خواستار شد:

واگذاری احداث پل عابر پیاده به بخش خصوصی

خبرگزاری فارس: مشاور شهردار قم هدف از احداث پل‌های عابر پیاده و اختصاص تبلیغات به بخش خصوصی را در راستای خدمت‌رسانی دانست و گفت:‌ هدف از این کار سوددهی اقتصادی نیست.

واگذاری احداث پل عابر پیاده به بخش خصوصی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسیح الله معصومی که به دعوت دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان قم، در جلسه امروز این شورا در سالن جلسات فرمانداری شرکت کرده بود، سازمان آموزش و پرورش را یکی از مهم‌ترین ارکان جامعه دانست و اظهار داشت: آموزش و پرورش وظیفه تربیت و آموزش آینده‌سازان کشور را برعهده دارد و همین امر می‌تواند اهمیت این سازمان را مشخص کند.
وی با بیان اینکه نرخ نفوذ آموزش و پرورش در خانواده‌ها بسیار بالاست، افزود: دیدگاه جامعه به آموزش و پرورش دارای جایگاه والایی است و همین امر باعث نفوذپذیری بالای این سازمان در میان خانواده‌ها شده است و سازمان می‌تواند از این قدرت استفاده لازم را برای فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مختلف اجتماعی داشته باشد.
مشاور شهردار قم در ادامه با اشاره به طرح مشکل از سوی شورای آموزش و پرورش شهرستان قم در زمینه بروز مسائل فنی در پل‌های عابر پیاده سطح شهر و به خصوص در جلوی مدارس اعلام کرد: کمبود فضا برای پیاده‌روها اجازه احداث پل عابر پیاده با پله‌های استاندارد و پایگرد را به شهرداری نمی‌دهد اما تلاش خود را در بهسازی پل‌های عابر پیاده انجام خواهیم داد.
وی با بیان اینکه شهرداری نامه‌ای را به شهرداری‌های مناطق ارسال کرده و در آن از شهرداری‌ها خواسته است تا نقاط پرتردد مناطق خود را برای احداث پل عابر پیاده معرفی کنند، گفت: احداث پل عابر پیاده در نزدیکی پارک‌ها، مراکز فرهنگی، آموزشی و به خصوص مدارس امری لازم و ضروری است که در دستور کار مدیریت شهری جدید، قرار گرفته است.
معصومی با اشاره به شناسایی مناطق نیازمند به پل عابر پیاده گفت: 18 مورد در منطقه یک، پنج مورد در منطقه دو، 40 مورد در منطقه سه، 15 مورد در منطقه چهار، دو مورد در منطقه پردیسان و هشت مورد در منطقه شش نیازمند احداث پل عابر پیاده است و احداث این شهرها به حفظ سلامت شهروندان کمک خواهد کرد.
وی در ادامه از سازمان آموزش و پرورش درخواست کرد تا پایان هفته لیست مکان‌های آموزشی و مدارس پر تردد دانش‌آموزان، که نیاز به پل عابر پیاده دارند را تسلیم شهرداری کند تا در اولویت نخست احداث این سازه‌ها قرار گیرند.
مشاور شهردار قم با بیا ن اینکه مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده سطح شهر در دستور کار شهرداری است، گفت: فعالیت‌های شهرداری تابع سوددهی نیست و هدف از اینگونه فعالیت‌ها خدمت‌رسانی به مردم است، در همین راستا شهرداری تصمیم‌ دارد با اختصاص دادن تبلیغات روی پل‌های عابر پیاده به بخش خصوصی، زیباسازی شهر و مکانیزه کردن پل‌ها را از بخش خصوصی طلب کند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول