اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه پیام‌نور تفت اجرا می‌شود‌

کنفرانس ملی بیوتکنولوژی، بیوشیمی و مهندس زیستی در یزد

خبرگزاری فارس: کنفرانس ملی بیوتکنولوژی، بیوشیمی و مهندس زیستی در دانشگاه پیام‌نور تفت برگزار می‌شود.

کنفرانس ملی بیوتکنولوژی، بیوشیمی و مهندس زیستی در یزد

دبیر کنفرانس ملی بیوتکنولوژی، بیوشیمی و مهندس زیستی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: این کنفرانس علمی طی مدت سه روز در روزهای 20 تا 22 اردیبهشت‌ماه امسال در دانشگاه پیام‌نور مرکز تفت برگزار می‌شود.

سعید رضایی افزود: این کنفرانس با هدف آشنایی بیشتر اساتید، دانشجویان و پژوهشگران رشته‌های بیوتکنولوژی٬ بیوشیمی٬ ژنتیک٬ میکروبیولوژی٬ زیست‌شناسی گیاهی٬ زیست‌شناسی جانوری٬ بیوفیزیک٬ مهندسی زیستی و کشاورزی با جدیدترین تحقیقات و پژوهش‌های زیست‌شناسی هم‌چنین تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این کنفرانس ملی در زمینه‌های بیوتکنولوژی به بیوشیمی گیاهی، بیوتکنولوژی و بیوشیمی جانوری، نانوبیوتکنولوژی، بیوتکنولوژی صنایع غذایی و دارویی بیوانفورماتیک و زیست سامانه‌های اخلاق زیستی در بیوتکنولوژی و مهندس زیستی، تولید و تجاری‌سازی محصولات حاصل در بیوتکنولوژی به بیوشیمی و حقوق مالکیت فکری در بیوتکنو بیوشیمی و مهندس زیستی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون 300 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده و امید است این تعداد به بیش از 400 مقاله افزایش یابد، خاطرنشان کرد: محققان می‌توانند مقالات خود را به دبیرخانه کنفرانس واقع در دانشگاه پیام‌نور مرکز تفت یا به آدرس الکترونیکی info@bbbe2012.net ارسال کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور تفت، برگزاری کارگاه‌های آموزش بیوانفورماتیک، تولید آنتی‌بادی منوکلونال و PCR و کاربردهای آن در علم بیولوژی را از جمله برنامه‌های جنبی این کنفرانس اعلام کرد.

وی یادآور شد: با توجه به استقبال محققان، مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این کنفرانس تا 30 فروردین‌ماه تمدید شده است.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول