اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی:

تکنولوژی آسفالت سرد اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی گفت: با هدف کارایی بالا و ماندگاری طولانی مدت تکنولوژی جدید آسفالت سرد در راه‌های روستایی اجرایی می‌شود.

تکنولوژی آسفالت سرد اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید‌حسین میر‌شفیع صبح امروز در بازدید از راه‌های روستایی شهرستان خلخال اظهار داشت: با در نظر گرفتن کوهستانی بودن برخی از مناطق روستایی کشور و ایجاد ماندگاری بالا امسال قصد داریم تکنولوژی جدید آسفالت سرد را تجهیز و راه‌اندازی کنیم.

وی با یادآوری اینکه این تکنولوژی در مناطق سرد کارایی بسیاری بالایی دارد، خاطرنشان کرد: با اجرای برنامه آسفالت سرد نیازی به حمل آسفالت گرم از مسافت دور به راه‌های روستایی نیست.

معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در برنامه تدوین شده سال 91 کلیه روستاهای بالای 50 خانوار کشور آسفالت شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

میر‌شفیع محدودیت فصل کاری در برخی مناطق به ویژه شهرستان خلخال را یادآور شد و گفت: ما بیش از اینکه نگرانی اختصاص اعتبار داشته باشیم در فکر محدودیت فصل کاری هستیم که در همین راستا امیدواریم با جذب سریع و به موقع اعتبارات فعالیت‌های راهسازی در زمان مقرر و مناسب اجرایی شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه امسال 500 کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل آسفالت خواهد شد، تصریح کرد: در کنار آن طبق برنامه‌ریزی‌ 150 کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان خلخال را آسفالت می‌کنیم.

معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی برنامه‌ریزی جدید وزارت و شهرسازی در حوزه راه‌های روستایی، مناطق سردسیر و کوهستانی را یادآور شد و ادامه داد: تکنولوژی جدید آسفالت سرد از جمله این برنامه‌ها است.

میر‌شفیع در ادامه فعالیت راهداران در طرح نوروزی را نیز قابل تقدیر اعلام کرد و گفت: علی‌رغم اینکه زمستان سختی را در سال 90 به ویژه در شهرستان خلخال گذراندیم اما راهداران اداره راه و ترابری از جان و دل مایه گذاشتند.

وی اظهار داشت: ‌در صورت اختصاص به موقع اعتبارات امسال شاهد روند سریع آسفالت راه‌های روستایی خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین فرماندار شهرستان خلخال نیز در این بازدید اظهار داشت: کم کاری‌های ناشی از شروع زود هنگام فصل سرما در بخش راه و ترابری این شهرستان باید جبران شود.

ذبیح الله عبداللهی تصریح کرد: مسئولان راه و ترابری استان اردبیل باید با تلاش بیشتر جبران کم‌کاری سال گذشته را بکنند.

وی یادآور شد: شهرستان خلخال زمستان بسیار سختی را پشت سر گذاشت و راهداران اداره راه و ترابری خلخال در پاییز و زمستان سال گذشته بیشترین تلاش را در زمینه بازگشایی و برف‌روبی راه‌های مسدود شده از برف از خود نشان دادند.

فرماندار شهرستان خلخال با تایید خسارات سنگین وارده از برف و سرما به سطح جاده‌های شهرستان نسبت به تامین اعتبار لازم برای جبران خرابی‌های سطح جاده‌های خلخال قول مساعد داد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول