اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش همدان:

همدان رتبه نخست مشارکت در فعالیت‌های نانوتکنولوژی را دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: دانش‌آموزان همدان توانسته‌اند رتبه نخست مشارکت در فعالیت‌های نانوتکنولوژی را از آن خود کنند.

همدان رتبه نخست مشارکت در فعالیت‌های نانوتکنولوژی را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان عباس حسنی‌محتشم پیش از ظهر امروز پنج‌شنبه در جشن ستارگان نخبه علمی استان اظهار کرد: در باب علم و دانش نامگذاری امسال به عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، به عنوان یک شعار محوری امری است که باید مورد توجه ویژه قرار گرفته و همگامی و همسویی لازم را در این‌باره افزایش دهیم.

وی افزود: آموختن علم در زمان و مکان نمی‌گنجد و همه افراد در تمام شرایط می‌توانند به این مهم دست یافته و با همت و اراده خود جایگاه اصلی کشور ایران اسلامی را به جهانیان بشناسانند.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان خاطرنشان کرد: در مجموعه آموزش و پرورش با توجه به تدوین و هدف‌گذاری نقشه جامع علمی کشور، تصویب سند تحول بنیادین به عنوان راهنمای عملی مجموعه تعلیم و تربیت کشور به عنوان سند آمایشی در اختیار مسئولان و مربیان قرار گرفت.

وی بیان کرد: تاکنون فعالیت‌های خاصی در این بخش انجام شده و نتایج آن را می‌توان در خروجی مدارس مشاهده کرد، به طوری که دانش‌آموزان ما توانسته‌اند رتبه نخست مشارکت در فعالیت‌های نانوتکنولوژی را از آن خود کنند.

حسنی‌محتشم ادامه داد: در حوزه هوشمندسازی مدارس دانش‌آموزان نشان دادند که از معلمان در یادگیری علوم کامپیوتری مشتاق‌تر هستند و در کنکور نیز توانستیم رتبه 17 کشور را در رقابت با استان‌های تهران و یزد کسب کرده و در میانگین دروس مشخص شده کنکور رقم 15 را از آن خود کنیم.

وی تصریح کرد: با افزایش ظرفیت کمی و کیفی پذیرش دانشجویان در دانشگاه‌‌های شاخص کشور دانش‌آموزان ما می‌توانند رتبه‌های کسب شده در کنکور را افزایش داده و استان را به سمت کسب رتبه تک رقمی در کشور سوق دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان در پایان گفت: به برکت جدیت دانش‌آموزان و فرهنگیان، راه‌یابی به دانشگاه‌های مطرح کشور و تحصیل در رشته‌های تراز اول توسط دانش‌آموزان استان انجام شده و امید است در سال جاری نیز بتوانیم شاهد رشد و بالندگی دانش‌آموزان در تمام عرصه‌های علمی باشیم.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول