اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

عضو شورای فرهنگ عمومی سمنان:

سپاه با عقبه 20 میلیون بسیجی بازوی ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان سمنان گفت: سپاه پاسداران با عقبه 20 میلیون بسیجی همواره نیرویی انقلابی و مردمی و در خط ولایت و بازوی ولایت فقیه بوده است.

سپاه با عقبه 20 میلیون بسیجی بازوی ولایت فقیه است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام یدالله تقوی‏نیا عصر امروز در نشست محکوم کردن یاوه‏گویی‏های استکبار جهانی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: استکبار با عدم شناخت از وضعیت  ایران اسلامی، هر از چند گاهی چنین یاوه‏سرایی‏هایی می‏کند.
وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از بدو تاسیس به فرمان امام خمینی (ره) تاکنون خار چشم دشمنان و استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل و همواره بازوی توانای ولایت، حامی انقلاب، اسلام و مردم ایران در همه عرصه‏ها بوده است.
تقوی‏نیا اظهار داشت: سپاه پاسداران چیزی جز ملت غیرتمند ایران نیست و از آنجایی که ارتش پولکی و اجیر شده آمریکایی یک نیروی جدا از مردم و ملت آمریکاست؛ آنها می‏پندارند سپاه و نیروهای مسلح ما هم اینگونه هستند.
عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان سمنان خاطرنشان کرد: از طرف هیئت‏های مذهبی، کانون مداحان و موسسات قرآنی شهرستان سمنان ضمن تقبیح این یاوه‏گویی‏های آمریکا و اسرائیل، حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب  اسلامی خصوصا سپاه قدس و فرمانده عزیز آن یعنی حاج قاسم سلیمانی اعلام می‏کنیم.
به گزارش فارس؛ همچنین مسئول کانون فرهنگی تبلیغی بیارجمند از برگزاری مراسم تجلیل دانش‏آموزان و معلمان میامی به مناسبت عید غدیر خبر داد.
حجت‏الاسلام مجید بخشی افزود: این مراسم به مناسبت عید سعید غدیر خم در سالن معلم میامی برگزار شد.
وی برگزاری مراسم جشن بزرگ امامت و ولایت هم‏زمان با شب عید سعید غدیر در مسجد امام حسن‏ مجتبی (ع) شهرک میامی و همچنین برگزاری مراسم جشن در مسجد جامع این شهر را از دیگر برنامه‏هایی عنوان کرد که با همکاری کانون فرهنگی تبلیغی بیارجمند برگزار می‏شود.
بخشی، سخنرانی پیرامون وقایع عید غدیر و مداحی ذاکران اهل بیت (ع) را از مهم‏ترین برنامه‏های این مراسم‏ عنوان کرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول