اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته شورا

پروژه حدود 4 میلیارد تومانی در ساری بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: پروژه حدود 4 میلیارد تومانی در ساری بهره‌برداری شد.

پروژه حدود 4 میلیارد تومانی در ساری بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، بهره‌برداری از پل روگذر الغدیر در مرکز مازندران بعدازظهر امروز با حضور استاندار مازندران و جمعی از مسئولان استانی و شهری صورت گرفت.  

شهردار ساری در این مراسم توجه شورای سوم را به توسعه شهری معطوف دانست و گفت: در پنج سال اخیر شورای شهر ساری تصمیم‌های زیربنایی را برای توسعه شهری اتخاذ کرد.

سیدعلی حجازی به سیاست‌گذاری‌های شورای سوم به منظور توسعه شهری اشاره کرد و اظهار داشت: شورای سوم شهر ساری خارج از وظایف ذاتی به نیازهای شهری توجه کرده و تصمیمات زیربنایی را برای توسعه شهری اتخاذ کردند.

وی ادامه داد: در طول پنج سال عمر شورای سوم فعالیت‌های روبنایی در بحث عمرانی کمرنگ بود و این در حالی بود که توجه به گشودن گره‌های ترافیکی مرکز مازندران معطوف شده بود.

این مسئول اجرای پروژه پل روگذر ولیعصر را از تعهدات دولت وزارت راه دانست و تصریح کرد: اجرای پل الغدیر که در محدوده کمربندی قرار دارد از وظایف وزارت راه بوده است، با تمکین نکردن این وزارتخانه شهرداری ساری این پروژه را که در کاهش ترافیک شهر ساری موثر بود را تقبل و با اعتباری بیش از 3 میلیارد و 990 میلیون تومان به‌بهره‌برداری رساند.

شهردار ساری ادامه داد: اعتبار پروژه‌های عمرانی شهر ساری از طریق درآمدهای داخلی عوارض مربوط به شهر احداث شد.

وی با اشاره به اینکه پل‌الغدیر به منظور حذف گره‌های ترافیکی از محور کمربندی شرقی و شمالی است، بیان داشت: پل روگذرالغدیر، فاز دوم  پل ولیعصر است که شهرداری احداث آن را تقبل کرد.

حجازی مدت احداث پل الغدیر را هشت ماه اعلام کرد و گفت: پل الغدیر به طول 400 متر و در عرض 9 متر در پنج دهنه با پنج پایه ستونی احداث شد.

به گزارش فارس، پروژه روگذر الغدیر در مجاورت سایت سپاه کربلای مازندران قرار دارد که در این مراسم شهردار ساری از فرمانده سپاه کربلای مازندران که همکاری خوبی را با شهرداری از زمان اجرای پروژه تاکنون داشتند قدردانی کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول