اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر علوم

بزرگ‏ترین پروژه آموزش عالی استان سمنان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، پردیس مهندسی و فناوری‏های نوین دانشگاه صنعتی شاهرود به عنوان بزرگ‏ترین پروژه آموزش عالی استان سمنان بهره‏برداری شد.

بزرگ‏ترین پروژه آموزش عالی استان سمنان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ظهر امروز در حاشیه آیین بهره‏برداری از این طرح گفت: بزرگ‏ترین پردیس آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی شاهرود و وسیع‏ترین پروژه علمی آموزش عالی استان سمنان امروز به بهره‏برداری رسید.

علی مرادزاده اضافه کرد: چهار پروژه شامل دانشکده‏های مهندسی عمران و مکانیک، مهندسی برق و فناوری اطلاعات و کامپیوتر و دو خوابگاه دانشجویی با مجموع 20 هزار و 150 مترمربع مساحت در این مراسم افتتاح شد.

وی افزود: هم‏اکنون این دانشگاه شامل چهار پردیس است که پردیس مهندسی و فناوری‏هایی با وسعت 150 هکتار بزرگ‏ترین پردیس دانشگاه صنعتی شاهرود محسوب می‏شود.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ادامه داد: عملیات احداث 25 پروژه این دانشگاه از سال 85 آغاز شده است و در مجموع بیش از 42 هزار مترمربع فضا با اعتباری بیش از 330 میلیارد ریال به بهره‏برداری می‏رسد.

مرادزاده ضمن تأکید بر مأموریت دانشگاه صنعتی شاهرود بر توسعه رشته‏های تحصیلات تکمیلی، تعداد رشته‏های دانشگاه صنعتی شاهرود را 117 رشته و تعداد دانشجویان را 12 هزار نفر اعلام کرد.

وی گفت: توسعه این دانشگاه از سال 84 تاکنون خیره‌کننده بوده و افق چشم‏انداز توسعه علمی، پژوهشی و آموزشی نیز امیدوارکننده و درخور شهرستان شاهرود است.

در این مراسم، وزیر و معاونان وزارت علوم، مسئولان استان سمنان و شهرستان شاهرود حضور داشتند.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول