اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی شهرداری منطقه 20 انجام شد

رفع سد معبر از میادین و معابر جنوب تهران

خبرگزاری فارس: خودروهای فرسوده و رها شده در معابر و میادین منطقه 20 به منظور رفع آلودگی بصری شناسایی و جمع‌آوری شدند.

رفع سد معبر از میادین و معابر جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، خودروهای فرسوده و رها شده در معابر و میادین منطقه 20 به منظور رفع آلودگی بصری  شناسائی و جمع آوری شد.

شهردار ناحیه 2 شهرری در این ارتباط اظهار داشت: پیرو بازدیدهای مستمر اکیپ های شهربان و سد معبر و بر اساس پیام‌های شهروندی ثبت شده در سامانه 137، از سوی اداره خدمات شهری این ناحیه سه خودروی فرسوده و رها شده در میدان شهید غیبی، خیابان  شهید خرم دره و خیابان کمیل شناسایی و جمع آوری شد.

سعید شیرازی با اشاره به اینکه خودروهای جمع آوری شده به محلی در جاده خاوران منتقل می‌شود، افزود: شهرداری پس از اخطار کتبی و نصب برچسب بر روی خودرو و انقضای مهلت مقرر اقدام به جمع آوری می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به آغاز فصل گرما و به منظور توسعه امکانات تفریحی و ورزشی بیان داشت: در راستای تجهیز بوستانها و ایجاد روحیه نشاط و شادی بین شهروندان، 10 دستگاه بدنسازی در بوستان‌های ناحیه 2 شهرری نصب شد.

شهردار ناحیه 2 شهرری در پایان با اشاره به اینکه دستگا ه های بدنسازی نقش بسزایی در ترغیب شهروندان به ورزش‌های صبحگاهی دارند، عنوان کرد: با نصب وسایل ورزشی (بدنسازی) از سوی واحدهای فضای سبز و زیباسازی این ناحیه بوستان‌های زیتون در شهرک گلشهر و رضائیان در خیابان شهید رضائیان تجهیز شد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول